2009. március 17., kedd

Sikerült jobb képet készítenem Sáráról, annyira édes, hogy nem hagyhattam ki innen!
És újra nekiálltam csíráztatni. Egy időben rendszeresen ettünk búzacsírát, de beleuntam, néha még próbálkoztam, de most lendületet kaptam a diéta kapcsán. Egy gondom volt, hogy a jól bevált jégkrémes dobozaim eltűntek... de sebaj, újra éljen az újrahasznosítás: voltak itthon készételes dobozaink(magamtól sose vennék ilyen kaját, kaptuk), amiket palántázni tettem el, és most ezek lettek bevetve. Még jobb is, mint az előző, mert többféle magot tehetek bele kis adagokban. Kíváncsi vagyok, használat közben is jó lesz-e.
Nagyon hősies vagyok egyébként, mostanáig nem ettem mást, mint zöldséget. Este annyit, hogy majd' kipukkadtam(sárgarépa reszelve volt a vacsora és desszert egyben). És nem vagyok éhes, fáradt, csak a fejem akart szétszakadni estére... Vagy front, vagy csak a sok hülyeség miatt...
Nagyon várjuk már Apát, aki hétvégéig elutazott, borzasztó nélküle. Nem is tudom, aki egyedülálló, hogy bírja. Le a kalappal előttük! Az egész napom elmegy szaladgálással, házimunkával, lóg a nyelvem estére...
No megyek, készítek valami édességet lúgosan(cukros hypo nem lesz benne...)

2 megjegyzés:

ccsigaház írta...

tényleg csuda aranyos! én is csíráztattam, de én éhes vagyok :-(

Szera írta...

Tündéri leányka!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...