2009. június 20., szombat

Újra játék...


... bár nem tudom, hogy ez ugyanaz vagy sem??? Most 6 lényegtelen dolgot írjak magamról, erre kért Skorpiócska, majd adjam tovább hat embernek.
Férjem rögtön azt mondta, minden dolog lényeges... hát igen, ez nagyon nehéz kérdés! Mert tényleg: mi a lényegtelen valakiben? Napok óta ezen töröm a fejem... de megpróbálom.

Mondjuk legyen egy szempont, miszerint lényegtelenek ezek a tulajdonságok. Legyen lényegtelen a varrás szempontjából, hogy:

1. nagyon szeretek úszni, de évek óta nagyon ritkán jutok hozzá... lánykoromban rengeteget jártunk ki egy bányatóhoz, biciklivel, éjszaka, és fantasztikusan finom, mikor a hűvös éjszakában körülölel a langyos víz, holdfény van és csillagok és csend... elmondhatatlan! Itt a városban még a strand is megszűnt...

2. szeretek mezítláb mászkálni, nehezen viselem magamon a zoknit, harisnyát, és nagyon vicces, de valahogy Samu örökölte ezt tőlem: onnan tudjuk, hogy jól érzi magát valahol, ha szedi le a zoknit, elhajítja és szalad tovább játszani... ha álmos, akkor is leveszi és mászik az ágyba...

3. szeretek papírra írni, amúgy régimódiasan levelet, üzenetet, jegyzeteket, terveket, és a grafitceruza a kedvencem! Állandóan televagyok fecnikkel, amiket lépten-nyomon keresgélek...

4. szeretek úgy lefeküdni aludni, hogy párom még fentvan, tesz-vesz, motoszkál, filmet néz vagy olvas – valahogy ettől biztonságban érzem magam. Ha ő hamarabb elalszik, vagy nincs otthon éjszaka, nem tudok elaludni, akár hajnalig fentvagyok...

5. szeretem a gyerekeim szagát, illatát... az ébredés utáni, párolgó bőrükét, a nyálas szájukét, a bongyor hajukét... Amúgyis szaglászós vagyok, az emlékek az orromban raktározódnak el, és sok-sok illat vagy szag régi dolgokat juttat eszembe. És szagérzékeny is vagyok, ki lehet kergetni a világból olyan szagokkal, amik mások szerint nincsenek is (férjem szerint remek "orr-ember" lennék).

6. mi még? Mondjuk varrás szempontjából lényegtelen még, hogy szeretek furulyázni, bár többet kéne a férjem szerint. Ritkán veszem elő, pedig olyan jó együtt zenélni és énekeket tanulni a gyerekekkel!

No ennyi. És kinek adjam tovább? Legyen ZsuKa, hordosv, Eszter, Nagycsili, Ágó, és Julcsi.

6 megjegyzés:

Fércművek írta...

Ezt (is) jó volt olvasni. :)

Szera írta...

:)

Vacskamati írta...

Gyerekszaglászás.. :D Persze, hogy ezek sem lényegtelen dolgok.. :)

egy anya írta...

Ezek a lényegtelen dolgok adják az élet sava-borsát, nem?
Méghogy aludni, ha nincs itthon a férjem...én sem tudok. :)

Julcsi írta...

Most látom, hogy te is játékra hívtál:( Bocsánat, de rég jártam nálatok:)
Viszont örömmel olvastam, hogy te is mezítlábas vagy:) Annyira jó, hogy a lényegtelen dolgoknál én is írtam erről. Nagyon sok a közös vonás bennünk... Ez elgondolkodtató...:)

Julcsi írta...

Most látom, hogy az a Julcsi nem ez a Julcsi:))) Ej, micsoda önző dög vagyok:))))
Bocs, Julcsi!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...