2009. június 12., péntek

Mostmár valamit ki fogok találni, hogy többször keveset írjak, mert ez borzasztó így! Mindig eltűnök, aztán annyi mindent szeretnék leírni, hogy a felét(?) elfelejtem. Fényképezni is elfelejtek, folyton utólag szisszenek fel, hogy már megint...

Hát kezdem.

Lassan gyógyulgatva inkább nem varrtam, bár négy blúzt sikerült összehozni a beígért tíz helyett, amiket persze nem fotóztam le...:((

Hála a sok jókívánságnak és a rengeteg C vitaminnak, szerdán már felkeltem és ténykedtem. És milyen jó, mert a fiam osztályának segítenem kellett egy kirándulásban. Azért nem egészen így képzeltem a talpraállást, de ez van. Én vagyok itthon, én érek rá. Mivel a kicsiket is kivittem magammal, bekentem őket egy frissen vásárolt naptejjel, perzse a kilógó részecskéiket. No ezek estére olyan pirosak és forrók lettek, csupa apró kiütéssel, hogy másnap nagy dérrel-dúrral(á, nem mertem én úgy, a siker érdekében kedvesen mosolyogtam) visszavittem a naptejet és vissza is kaptam az árát. A kölkök egyébként még mindig viszketnek és lángolnak... ma már szteroidos krémet írt az orvos, de én még inkább maradok a kaciumnál. Várunk. Hátha.

Mindeközben próbáltam varrni az ajándékokat, ami lassan ment, mivel még szülői a táborhoz, sütisütés a kirándulásra, és még ezer más...

Másnap előre megbeszélt okból megint kirándulni mentünk a fiam osztályával... a program főzés lett volna, de az égben valaki nagyon látta, hogy nem akarom, mert tűzrakási tilalom volt, hurrá! Jakab osztálya egyébként elmondhatatlanul elvetemült és csúnyaszájú és gonosz és... és.. nem is folytatom. Egy délelőtt elég, hogy beleőszüljön bárki, le a kalappal a pedagógusok előtt!

Ma reggel egyszerre kellett volna három helyen lennünk: Jakab évzárója és tanítónéni-búcsúztatója, Hannánál szintén, és közben Jakabot behívták az Önkormányzathoz pár gyerekkel az alpolgármesterhez... Apát küldtem vele, átvették a nyári táborozást meg sütiztek és a fickó érdekes beszédét hallgatták a jövőévi fejlesztési tervekről, úgymint strandberuházás, stb...:)) Normális?! Gyerekeknek... Na mindegy, ilyen világot élünk, mindenhol reklámozni kell magukat.

Aztán iskolai évzáró, oklevelek, díjak, Hanna pityereg, hogy ő miért nem?... mi se értettük, de elmondtam neki, hogy semmit nem ér a szívemben egy ilyen papír, nekem ő a legjobb és legszebb és legokosabb! Punktum! Jakab meg kiállt érte nem egyszer a színpadra, amit ő sose tenne meg, hát ezért kapta. Tessék bátrabbnak lenni és lesz mit bezsebelni.

No végülis ki kellett próbálnom ezeket a csészéket, olyan rég szemezek velük, így két tanítónéni és egy napközis ilyet kapott:



A két angoltanárnőnek levendulával töltött illatpárnát adtunk, ami teafilterre hajaz, "papírján" "tea time" és "relax" felirattal, hátha segít... ezt a gyerekek írták rá...



És most vissza a varrógéphez! Ja nem is, már vacsiidő van...:(( Úúúúúgy szeretnék egy kicsit már magam lenni! Aztán félórát se bírnám...

Ja és Aranyalmának ígértem rajzot, este felteszem!!!

6 megjegyzés:

egy anya írta...

Nagyon jók a bögrék!
A fülét hogyan oldottad meg? Én ezen agyaltam egy sort...éjfél és hajnali kettő között. :)
Persze, madzag van belehúzva, de milyen vastag a tiéd? Mármint a madzag. És hány centisre vartad össze a fület, mielőtt kifordítod?
Úgy érzem, vagy túl keskeny, és feslik az anyag miatta....vagy 4 db-ot ki kellett dobnom, vagy túl széles lett, és lötyög benne a madzag, ebből is a kukában végezte pár darab. Ami meg sikerült, azt örömömben nem mértem meg, hanem gyorsan bevarrtam. :)))
Esetleg tudsz valahol egy leírást, mert én csak a hasamra ütöttem, úgy csináltam...

egy anya írta...

S még valami: leégésre habbá vert tojásfehérje. A legtutibb...
Szegénykék...:(((
Hannának készíts te egy oklevelet, te tényleg tudod, miben a legügyesebb! :)

Erika írta...

Virág! Leírásom nekem sincs, a füléhez kb ujjnyi szélesre varrtam össze a csíkot és a maradék vatelinből húztam bele egy darabkát.

Nem is leégés ez, hanem allergia... most bekentem őket a krémmel, mert nagyon nem akar múlni és Samu már sebesre vakarta magát.
De nagyon köszönöm a kedvességed, már hiányzott mostanában...:))

Ida13 írta...

Szegénykék! Nagyon kellemetlen lehet a bőrüknek! Úgy fel tudom magam idegesíteni olyankor,amikor gyerekeknek szánt termék allergiát okoz.
Örülök,hogy jobban vagy!
Köszönjük a fotót és rajzot neked is és Aranyalmának is! Mindannyian okulhatunk belőle.:):)

Aranyalma írta...

Édes kis drágák!!! Nem tudom, hogy vannak most... mindenesetre a szteroidos krém a legutolsó lenne, amit adnék (még saját magamnak is)... hogy viselik? jobban vannak már?
Az sk. oklevél nagyon jó ötlet, lehet, hogy az enyémeknek is készítek egyet, mert ebben az évben nemigen számíthatnak rá.
És még valami!! Ezt most neked. Ha bögrefület, vagy bármilyen görbe fület varrsz, tanácsolom: ferdén vágd az anyagot, mintha ferdepántot készítenél. Ha összevarrod, húzd közben az anyagot, ameddig csak tudod, így ha kifordítod és kitömöd, olyan lesz, mint egy műalkotás. Egy hivatásos varrónőtől tudom, még nem próbáltam ki, de ez a top10-es listámon van.
Sok sikert hozzá!

Aranyalma írta...

És szuper az anyagválasztásod!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...