2009. június 24., szerda

Az elmúlt napokban...

... végre varrtam.
Volt egy meskás megrendelésem, ma meg is érkezett a csomag új tulajdonosához:

A Kincsesládikába is kértek tőlem párnahuzatot, lányosat, macisat és persze lovasat (hogy odavannak a kislányok a lovakért!), hát varrtam többfélét, és persze fiúsat is, megelőzvén a következő rendelésleadást:
Édesanyámnak varrtam régen egy táskát, amibe most bélést és cippzárt kért:



Öcsémnek és párjának varrtam két párnahuzatot a hosszúkás párnájukra, egy kék kockás ágyneműhuzathoz (és hogy ne legyen olyan semmilyen, piros szívecskét kaptak rá, hátha varázserővel bír...):
Egy kedves ismerőstől kaptam egy hatalmas csokor levendulát, cserébe varrtam neki illatos párnácskákat, a kék jegyében, mert az a kedvence:


És mivel pár napra elutazunk, apró ajándékokat is készítettem barátoknak, rokonoknak. Pici illatzsákok levendulával töltve:




Hétvégén különleges programon veszünk részt, egy háromnapos szellemi lakomán. Íme a meghívó (talán kaptatok mostanában ilyet):





Gyertek el, ha van kedvetek vagy csak kíváncsiak vagytok! Emilben elértek és találkozhatunk is, hogy ne vesszetek el a nép között! Szeretettel várunk mindenkit! Itt találhattok még infot!

19 megjegyzés:

Bea írta...

En a mult hetvegen voltam. megeri elmenni!!!!!!

Ledorka írta...

Csoda klasszakat varrtál! És milyen sokmindent! :)
Személyes kedvencem a sörényes lovacska. :)

Bea írta...

Nagyon szorgalmas vagy. Hogy volt ennyi időd?

Csilla írta...

Fantasztikus dolgokat varrtál, nagyon ügyes vagy. _Nálam is a sörényes lovacskás párna a nyerő, nagyon ötletes, eredeti és szép kivitelezésű

egy anya írta...

Eri, csodálatosak! csak ámulok-bámulok, ennyi mindent pár nap alatt! Hogy csinálod?

Kisvic írta...

Szépeket varrtál!!!

Nekünk 3 hét múlva lesz Veszprémben;)

Cila Zzy írta...

Szép kis termés... négy gyerkőc mellett meg pláne! Főleg nyári szünetben!

Nagyon szépek!

Szera írta...

Az első két kép már-már tökéletes, a szinek...:) Tudod, hogy miért nem tökéletes..., a hosszúkás eper szabásmintáját elkérhetem?
A szellemi lakomához "jó étvágyat"... :)

Vacskamati írta...

Hihetetlen, hogy tudsz ennyit varrni? Mikor??! Nekem is a lovacskafej tetszik legeslegjobban, nagyon el van találva! Miaz, hogy a mackód újra gazdát keres?

Erika írta...

Kedvesek vagytok, köszönöm a dícséretet! Igazából a férjem jóvoltából tudok ennyit varrni, ilyenkor ő gyerekezik, etet, fürdet... persze nem hagynak így se, bent ültek nálam és gitározástól a torpedón át a kártyáig MINDENT ott csináltak mellettem, mögöttem, a székem alatt...:))
Úgy látszik, ez a lófej mindenkinél sikert arat, ezt kérik rendelésre is folyton!
Pamfil pedig azóta, hogy egyszer valaki rákattintott a meskán, csak ül és vár... immár sok kis testvérkéjével együtt, de mivel már lassan fél éve várunk, elkezdem feltöltögetni őket. Sajnos van ilyen...:( meg kell tanulnom nem bízni mindenkiben, punktum!

Erika írta...

Jaj majdnem elfelejtettem: Szera, az eper innen van:
http://sarebe.blogspot.com/2009/04/eper-szezon-meg-nincs.html

de nekem azért hosszúkás, mert elszabtam... saccra kanyarítottam...:)

hildiko írta...

Erika, de sok szépet varrtál!!!
Úgy látom a csipkét is használod, aranyos a kulcstartó. A szabásmintája sk?

Üdv: Ildikó

Fércművek írta...

Le a kalappal! :)

Sajnos nekem is volt már kattintós, eltűnős "vásárlóm". Mai napig nem értem, hogy akkor miért rendelte meg.

Vacskamati írta...

Óóó.. :( És ilyenkor mi van? Írsz neki és úgy csinál, mintha nem kapta volna meg a mélt? Ilyenkor leminősíted az illetőt? (Mást talán nem is nagyon tehetsz..?)

Névtelen írta...

Erika!
Gyönyörűeket varrtál! Szerintem ha egy vevő egy hétig nem jelentkezik, nem kell vele törődni...
@gi

Erika írta...

Hát lányok, én se voltam szupergyors, mert Pamfil mellé még kért medvéket én meg lassan haladtam, de az is már hónapokkal ezelőtt volt. És mivel úgy nézett ki, h többször fog rendelni nagyobb mennyiséget, nem mertem ellenlépni, csak vártam, néha írtam neki, néha visszaírt... de most elég volt. Hát lassan feltöltöm a kis drágákat meg elviszem oda, ahol várják őket.
És ezzel a kedves személlyel nem csak én jártam így...

Bea írta...

Ki ez a pamfil?
meskás illető?

Erika írta...

:) a kismaci! az illetőt nem nevezem meg, aki ismeri, úgyis tudja, kiről van szó, a további esélyeit meg nem szeretném rontani, hátha valakinek beválik.

Névtelen írta...

I love your blog.. very nice colors & theme.
Did you design this website yourself or did you hire someone to
do it for you? Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. many thanks
Here is my web blog ... rent apartments in santa monica

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...