2014. január 21., kedd

Sörös szappan

Már régóta szerettem volna kipróbálni, milyen ez a szappan, és nem csalódtam:)
Szuper habja van, krémes, nagyon megszerettem! Férjem kipróbálta borotvaszappanként, de a habja nem marad meg sajnos, ezen még dolgoznom kell.
Másik különleges összetevője ennek a szappannak a neem-olaj. Ez az olaj nagyon sok bőrproblémára nyújt gyógyírt, gombától a gyulladásig. Korpás fejre dörzsölve hajmosás előtt segít a korpa leküzdésében is, a fejtetű ellen is hatásos, de nyáron szeretném kipróbálni a konyhakertben is: a kártevők állítólag menekülnek előle:) Furcsa szaga van, engem a marhahúslevesre emlékeztet, de nem kellemetlen, nem büdös. De tettem hozzá egy kis teafaolajat is, így frissebb az illata.


Nagyon jó samponszappannak, így is hatásos a neem, tűnőben a korpa....:) a heti ötletek közt megtalálod, hogyan moss hajat háziszappannal! Sokkal tisztább érzetet ad, és kiegyensúlyozza a fejbőr szárazságát-zsírosságát.

1 megjegyzés:

Szera írta...

Nézz be hozzám! :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...