2014. február 4., kedd

eletjel

igen, kisbetuvel, ekezetek nelkul
gyaszolok.... na jo, ez eros tulzas, de nagyon szomoru vagyok
a tabletem tonkrement, es az oreg ibookon kellene dolgoznom, amin latjatok, hianyzik egy ar karakter... a  hianyzo betuket kezeljetek oda, egeszitsetek ki a szavakat... ezert nem irtam ide mostanaban, hat hogy nez ki egy blog igy
de megmutatom, miket varrtam
egy irattartot jakabnak, mert remek szalagra tettem szert, igaz, csak egy meter, az utolso meterke volt..... jol be kell osztani, mert a kozeli es tavolabbi csaladtagok is rakattantak...


emitt edig egy letaglozott minion lathato, hosszu utazas utan... igen, minket is meg mindig izgalomban tartanak ezek a kis sargasagok, a fiuk is es a lanyok is odavannak ertuk...
a ket kicsi fiunak keszitettem is rajongo fejfedot. samut majd akkor mutatom, ha o is ilyen nyugalomban marad...


na ha tudtok igy is olvasni, irok majd meg.... hiszen a heti otlet is elmaradt, hiaba varta annyi lelkes haziasszony. sze naot, jo alkotast mindenkinek

1 megjegyzés:

Jakab írta...

Mint Tallérosy Zebulon, úgy írsz.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...