2010. augusztus 11., szerda

Igazán nem értem...

... az okát, és kicsit szégyellem is, de Barnabásunk kedvenc altatódala ez:



Próbálkoztunk mi annyi kedves dallal, dúdolással, Kalákával, Halász Judittal, klasszikusokkal és hagyományosakkal, saját szerzeményekkel és másoknál bevált dalokkal... hiába. Ám ennek az első akkordjait meghallva elcsendesül a kitartó süvöltés és másodpercek múlva mély álomba zuhan a gyermek... rejtély számomra, miért...

Eme rajongásunk láttán biztosan el tudjátok képzelni, milyen állapotba kerültem hétfőn este ezeket olvasva:

Túljutva az ájulásközeli élményeken (merthogy ez csak fekete humor volt) ugyanaz zsongott a fejemben, mint Mártának Lázár halálakor: "Tudom, hogy feltámad a feltámadáskor az utolsó napon"... Milyen jó érzés, hogy Istenünk lehetőséget ad mindannyiunknak az örök életre! És akarja is, hogy éljünk!
"Ha meghal az életerős férfi, vajon élhet-e újra? Kényszerű szolgálatom minden napján várakozni fogok, míg el nem jön szabadulásom. Szólítani fogsz és én válaszolok neked. Vágyakozol majd kezed műve után"(Jób 14:14,15)

7 megjegyzés:

Csillagos írta...

Ez a szám nagyon jó!!! A mi gyerekeink kedvence a Kiss Tibor és Csík "féle" Sehol se talállak:))) Hiába, papgyerekek:)))

Köszönöm az Igéket is!!!

KicsiKató írta...

Barnabás álomba zuhan, bennem örömhormonok termelődnek ettől a számtól. Mindannyiunkra jó hatással van:))))

böpörö írta...

Én nem csodálom Barnabást, nekem ez a kedvenc tőlük. Talán az egyetlen, de nagyon eltalált...
:)

batorba írta...

Szerintem a gyerekek izlése nem rossz!!! később azért lendül ide-oda a mérleg nyelve, mert már befolyásolja a környezete...:-(
Amúgy az Ál-nekrológot olvasva...és azt a blogot nem ismerve...ÉN TÖKRE elhittem, hogy tényleg meghalt. Utána beleolvasva a kommentekbe...( ahol már azonban nem nyilatkoztam)...megállapítottam, hogy én nem vagyok sem intellektuális, sem intelligens, sem humor-értő...ti. ha nem értem ezt a fajta poént, akkor jól lesajnálnak a szerkesztők.:-))Na de ezzel még együtt tudok élni.:-))

Timi írta...

Jó ízlésre vall! :)

Én is olvastam a hírt, majd utána azt is, hogy nem igaz. Utálom ezt a fajta "humort". Egy ember halála nem vicc, jól fel is idegesítettem magam.

Szép napot!

Anita írta...

Jó ízlése van a kissrácnak!

Erika írta...

Hát én is kiakadtam, teljesen kikészülve keresgettem a híreket, hogy most akkor mi van?! és én se tudtam nevetni rajta...:( hiába, ilyen pocsék humorom van... elnézést.
A gyermek ízléséről szólva kiegészíteném az infokat: másik kedvence a Heaven Street Seven... Hannával buliznak rá folyton. Ám Hanna szívesebben hívja őket "heather" streetnek...:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...