2009. június 17., szerda

Egy blúz születése


A kiszabott részeket (eleje, háta, 2 ujja) körbeszegem.


Összevarrom a 4 részt a karöltők mentén, így kapom ezt:


Az elejét csipkével, szalaggal, rátéttel, akármivel díszítem. Itt a szalag alatt kicsit beráncoltam az anyagot.

Ezután összevarrom a blúz ujját és oldalát, a széleket felvarrom. A nyakkivágásba középre készítek egy kicsi gomblyukat, majd körbeszegem a kivágást, úgy, hogy szalagot vagy zsinórt lehessen belebújtatni megkötőként. Ezután már csak belehúzom a megkötőt, esetleg az ujjába is gumit húzok és kész! Egyszerű, nem?



A képen látható blúzok nagyon aprók, 62-68-as méretűek, egész kicsi lányoknak. A fehérnek már van gazdája, de a kék csíkos-virágos megvásárolható itt. És persze rendelhető még, ha valakinek nem pont ez a mérete...

15 megjegyzés:

Fércművek írta...

Lehet, hogy egyszer összeszedem a bátorságomat és varrok ilyet is. :)))

Szera írta...

Nagyon ügyes vagy! :)

Zsukkata írta...

Jajj, de nagyon csinosak! Annyira tetszik ez a stílus, és annyira jól leírtad, hogy talán meg is próbálom megvarrni! Köszi, és ha tényleg sikerül, megmutatom :o)!

leda írta...

Köszi! Pont ilyet szeretnék varrni, csak nagyban! :)

Ida13 írta...

Köszönjük szépen!
Épp azon gondolkodtam,hogy milyen jó, hogy vannak ilyen önzetlen emberek,akik segítenek útmutatásaikkal és nem azt nézik,hogy akkor most ki fog meggazdagodni belőle. Ezt csak nagyon magabiztos emberek merik bevállalni.Mégegyszer köszönöm.

Monika írta...

Milyen csodaszépek!!!!!Pont az én izlésem,csak nem a méretem.:)))

Ledorka írta...

Nehéz úgy leírni a véleményemet, hogy ne ismételjem az előttem szólókat. :) Tündériek! :)

Csilla írta...

Csinosak ezek a blúzok, főleg a csíkos tetszi.

Erika írta...

Lányok, nyugodtan próbálkozzatok meg vele, nagyon egyszerű és nem tudjátok majd abbahagyni... Zsukka, megy majd a levél!

Ida, elárulom, hogy a magabiztosságom nulla, pont azért irkálok ilyeneket, hogy aztán bezsebeljem a dícséreteket és hízzon a májam... olyan jólesik! És mert tényleg úgy gondolom, hogy segítsük egymást azzal, amit tudunk.

csipkelelkű írta...

Ezek álomszépek. Ha lesz kislányom, varrni fogok neki ilyet, ha nem sikerül, rendelek tőled, jó? :)
Egyébként hetek óta készülök varrni egy blúzt magamnak, szép, gyűrt anyagot sikerült venni, de még nem jutottam hozzá. Teljesen egyszerű, mellévarrott ujjút gondoltam. Kamaszkoromban már varrtam ilyet magamnak, lepedőből, ciki? És kézzel, de most már van varrógépem, hát kíváncsi vagyok, milyen lesz.

N.Zsuzsi írta...

Úgy megtetszett, hogy meg is varrtam, hasznos volt a leírásod, könnyen követhető, köszönöm :)

Névtelen írta...

Nagyon szép kis blúzok, és mindkettõ nagyon ötletesen és ízlésesen van díszítve. "Szakértõ szemmel" csak annyit kritizálnék, hogy ha varrás közben vagy esetleg utána levasalod a varrásokat, felhajtásokat, akkor még szebb lesz. Nagyon ügyes vagy! móni

Cila Zzy írta...

Jaj, de szép!
Idának igaza volt abban, hogy "gazdag" vagy. Látszik mindeneden, hogy lelkileg nagyon gazdag ember vagy!
Van négy gyerkőcöd, őrajtuk keresztül sok-sok örömöd, egy nagy és szerető családod! Kell ennél több?
Nagyon jó, hogy közzé tetted ezt a szbást, mert nagyon szép.
Fiúkra valamid nincs?

Anzso írta...

Nagyon ügyes vagy. Játékra hívlak kérlek nézz be hozzám! :-)

VKOrsi írta...

Zsuzsin keresztül kerültem ide, és köszönöm a részletes leírást!
varrok egyet a lányomnak :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...