2009. június 3., szerda

Játék

Csilla hívott játékba, 7 dolgot áruljak el magamról. De mit??? Hát megpróbálom, úgyse tudok nagyon mással foglakozni, pár napja beteg vagyok.

1. útálom, ha fém ér a körmömhöz(ezért ne lepődj meg, ha nagyranő a körmöm, meg ha levágom, akkor is ovisformája van, nem nőcis)

2. bármikor elélnék csak zöldségen és gyümölcsön(de nem vagyok vega)(és dagi vagyok mégis)

3. csak vicces könyveket szeretek kikapcsolódásképp olvasni(a krimiktől összetojnám magam, filmen se nézek rémisztőeket)

4. de a Bibliát naponta forgatom és igyekszem használni is, a gyerekeket is ennek tükrében neveljük párommal(mégis olyan nehéz néha szelídnek lenni...)

5. mindig leeszem magam(és még gyerektakonycsík is díszeleg rajtam, guszta lehetek...)

6. kevés az önbizalmam,folyton építgetni kell, de a gyerekeimre végtelenül büszke vagyok!(ilyenkor kérdezi a párom: és a gyerekeid nem tőled lettek ilyenek?!)

7. nagyon szeretek teregetezni(ahogy Hanna mondja), de férjem szerint kényszerbeteg vagyok, nem érti, miért nem kerülhet a póló mellé még egy póló(tényleg az vagyok??? de miért nem ért meg senki?!)

Háááát, most úgy belendültem! De nem mesélek tovább, mert kiábrándultok...
Búcsúzóul egy kép, ami talán most a legfrissebb, pedig tél végén készült(fényképezkedni is utálok),és ráadásul mobillal, így nem túl szép, de nem baj. Vígasztaljon az, hogy amúgyse ismernétek fel az utcán, mert nem vihogok így...


És akiknek továbbadom a labdát, bár nem tudom, játszottak-e, de én rájuk vagyok kíváncsi:
a Csünyök(egyesével vagy együtt, ahogy jólesik)
Vacskamati
Virág
Szilvi
Szarvasmici
Aranyalma
Hokata

13 megjegyzés:

Fércművek írta...

Látod, neki kellene ugrani a 100-as listának. :))))

Ledorka írta...

Én értem a teregetési mániádat! :) Nálam minden ruhadarabra egyforma színű csipeszek kerülnek. Olyan nincs, hogy egy póló egyik oldalán fehér, a másikon kék van! :P Anyukám sokáig mondogatta, hogy lökött vagyok, de mára ő is így tereget. :D

A gyerekeidre meg büszke is lehetsz! Sőt, magadra is. :)))

(Ingimani a szóellenőrzőm - milyen furcsán hangzik!)

csutkailda írta...

Ó, milyen romantikus kép!
Aranyosak,szépek..... vagytok! :)))

Balogh Krisztina írta...

Öröm, hogy ilyen barátnőm vanaz éterben. Klassz dolog a családod, s látom, mindőjükre büszke lehetsz!

Tetszik a hét titok játékod!

Lente Julcsi írta...

Akkor most én kívánok neked jobbulást!Nálunk akinek mandulája van,az mind beteg.
Szerintem jó ez a játék, akaratlanul is elkezdek gondolkodni magamon...
Őszintén szólva legjobban a "gyerektakonycsík" megfogalmazás tetszik :)

Csilla írta...

Köszönöm a válaszokat. Mániája mindőnknek van, kinek ilyen kinek olyan :o) Aranyos a kép, olyan romantikus, de látszik, hogy őszinte.

Erika írta...

Megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül a mániáimmal, barátném is írt a teregetésről... meg ahogy olvasgattam másokat, mindenkinek van valami, és mondom, megnyugtató.
De a férjem a takonycsíkon felháborodott, szerinte nem igaz. Pedig de, sajnos. Ő biztos rózsaszín szemüvegen át lát...

Hunszil írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám... nemsokára megfelelek :)))))

egy anya írta...

Ajaj! Igyekszem végre nem csak olvasni, hanem írni is. De az elmúlt két hét...na mindegy. Azért kedves tőled, hogy gondoltál rám. :)))

NagyCsüny írta...

Szia!
Mi már voltunk (http://ekszer.chuny.hu/ekszer-blog/uncategorized/het-dolog-rolun/), de nagyon jól esik, hogy gondoltál ránk! Köszönjük. Igaz, annak van már pár hónapja, de akkor megírtuk. Mivel már lehet nyíltabban írni (munkahelyi kötöttségek miatt korábban nem), írunk még majd részletesebb bemutatkozást az ékszeroldalunkra, a "magunkról" kategóriába. Na, most akkor elolvasom a tiédet:)

NagyCsüny írta...

A teregetés aranyos szokás nagyon:) A zöldség nekem is nagyon nagy szenvedélyem.

Lehet hogy kevés az önbizalmad, de az életünk szerintem nem megírt könyv. Ha annak tartod, akkor az is. Rajtad áll, hogy ha valamilyennek látod magad, ami nem annyira tetszik, s emiatt javítani akarsz, akkor változtass, ha ténylet szeretnél:)

Aranyos a képetek! Mindketten nagyon azok vagytok rajta, köszi hogy megosztottad!

Szép napot, bezuhanok az ágyba:)

egy anya írta...

Hú, én meg kihagytam a tegetetést, pedig azt még sosem engedtem át másnak. Lehet, hogy azért maradt ki egyébként, mert ez csak egy a sok takarítási hóbort között. A takonycsík nálunk már leáldozóban van, egy kis kitartás, pikkpakk megnőnek a tieid is.
Ja, és nem sikerült kiábrándítanod, folytasd nyugodtan. :))))

Elizanikó írta...

De helyesek vagytok !

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...