2009. május 30., szombat

Narancssárga...


... szösszel van tele az orrom 2 napja... A "főnököm" mindig ellát mindenféle anyaggal, mondván, majd én úgyis kitalálok valamit belőle. Hát ez a szőrös, nagyon jó minőségű valami itt áll egy ideje, a cicás takaróhoz használtam belőle, de akkor meg is ijedtem tőle, annyira szöszölt. Most elhatároztam, megszabadulok tőle és felhasználom. Világrengető ötletek és fantázia híján macsekok születtek belőle, meg két pipi, és persze napocska. Tuuuudom, van még élőlény narancssárga színnel, de aki elkezd ezzel az anyaggal dolgozni, garantáltan túl akar esni a vele való foglalatosságon... Mindent belepett a lehulló szöszmösz, és még vagdosni is kellett néhol, újabb szöszök lehullása kísérte... és aztán jött a szivacs, ami tapadt és töltődött, és az is beborított mindent. De volt egy édes-bédes-hűséges segítőm: Hanna rendületlenül tömte a párnákat, közben dumcsiztunk, és egy cseppet se zavarta, hogy még a haja is szivacstörmelékes! Az összes párnácskát ő töltötte be! Nekem csak takarítani kellett utána...

Készítettem két párnahuzatot is, fiúsat és lányosat:

Ez a kedvenc huncut cicám:

Ez Hanna kedvence:

A formás cica és a zsebszárnyú pipi barátném ötlete, annyi jót tud kitalálni!

Tudom, hogy ismerünk egy Mici nevű nőszemélyt, aki nap mint nap ilyenekkel foglalkozik, most tapsoljuk meg kitartásáért és szösztűrőképességéért! Éljen Szarvasmici!!! Most komolyan: te hogy bírod ezt? állandóan porszívó van a közeledben? vagy maszkban dolgozol??? átöltözöl, ha kilépsz a műhelyből? Én tegnap nem is ettem egész nap...

15 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Szenzációsak lettek a cicák :o)!!! A szöszökről meg persze Szösz néne jutott eszembe Varró Dani Maszat hegyéről. Nagyon édes kis vers :o)!
http://starlite.blogspirit.com/archive/2006/05/10/szosz.html

hordosv írta...

Megérte a szöszölést a végeredmény:)

Monika írta...

Annyira szorgos vagy és tündériek lettek a macsekok,meg minden!!!!!
Varrnom kell!!!!!!!

Ledorka írta...

Hanna kedvence az én kedvencem is. :) Nagyon helyesek!

Gabella írta...

Nagyon tetszenek a cica párnák!!!!!!!!!!

Nyafkamacska írta...

Óóóóóó! Ennyi tündéri cica egyrakáson!
Nagyon ügyes vagy. A huncut cicát kénytelen leszek lekoppintani magamnak :-)

Csigi írta...

Nagyon jók lettek a párnák!! Nekem napocska a kedvencem :) Nagyon ügyes vagy

Csilla írta...

Nagyon jó lett mind, de nálam a napocska a nyerő.

Juhizs írta...

Nagyon jó nézni (is) őket, milyen klassz lehet fogdosni is :-)
Érdemes volt velük szöszölnöd!

Panti írta...

Nagyon jók lettek, nekem a nap tetszik a legjobban.

Erika írta...

Zsukka! Ez annyira aranyos vers! Ki fogom venni a könyvtárból Varró Danit, mostmár tuti!

Ida13 írta...

Nagyon jók lettek.
A szamócák pedig ínycsiklandók!Saját termés?

Balogh Krisztina írta...

A lánykáim nagyon örvendtek. A picit ezektől a képektől alig lehetett elcsalni végül, hogy nézzünk mást is. Meg hát mégiscsak "cicákok" nyerők. Simizné a monitort, ha hagynám. :))

Fércművek írta...

Én hogyhogy nem írtam ide???? :)) Biztos itt is leesett az állam és azt kerestem. :))
Ja és Varró Dani kötelező. :)))

NagyCsüny írta...

nagyon aranyos a huncut cica!!! persze a többi is:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...