2009. május 18., hétfő

Szappanok...hmmm!

Múlthéten rendeltem Esztertől fincsi és nagyon hasznos szappanokat. A csomagolás is kedves és szép, de ki kell próbálnotok egy ilyen igazi szappant, nem is tudom elmondani, milyen jóóóó!
Az én kezem meg a Jakabé már nagyon csúnya ekcémás volt, talán a napfény segített mostanában kicsit, de már néha vérzett is. Eszter ajánlotta a Holt-tenger ásványaival készített szappanjait, kifejezetten a problémás bőrre jó. És magamnak egy fincsi levendulásat kértem, a kedvenc illatom a citrom mellett.
Már egy fürdés után szebb a bőrünk, komolyan, és ez nem reklám! De, reklám, vegyetek és próbáljátok ki, elmondhatatlan, mennyire jótékony a kecsketej!
És még egy ajándék muffint is kaptunk...:)
És most láttam, hogy rózsásat is kiötölt ez a nő, nem semmi! Legközelebb nem is tudok majd választani...

2 megjegyzés:

A.C.E írta...

Szia Eri!

Köszönöm szépen ezt a bejegyzést és nagyon remélem, hogy jó hasznát veszitek az én kis szappamjaimnak! Használjátok őket egészséggel!

Puszi Nektek: Eszter

Monika írta...

Csatlakozom Kiserihez!!!:))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...