2013. augusztus 16., péntek

Szeretem az új fürdőszobánkat:)

A minap végre úgy éreztem, elkészült. A csempézés akár egy mestermunka, pedig csak mi ketten követtük el...
A zuhanytálca, zuhanyfüggöny a helyén, mosógép az új helyén, a tisztaság hívogató, már csak egy kis rendezés hiányzik. Ennek segítésére varrtam egy fésűtartót:


... és egy wc-papír tartót:


Fényképezéskor láttam, hogy egy csempe letörött... Tökéletes sose lesz semmi. Ja, és ezt nem mi raktuk fel, ez még a régi:)

Ha lesz egy kis rend, mutatok többet is belőle. De még minden alakul, tele vagyok tervekkel, és persze megoldatlannak tűnő kérdésekkel a kis helyen való szervezettséget illetően...

3 megjegyzés:

Szera írta...

Fáradthatatlan csodanő! :)

Erika írta...

:) te kis hízelgő:)

Ildifolt írta...

Tetszik a wc-papír tartó. Ötletes.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...