2009. október 15., csütörtök

Felköthetem a gatyám

Kép forrása: Nagy Hajni

Az ember lánya még fel sem ocsúdik a babavárás gondolatából, újabb meglepetés éri: amikor az ultrahangon megkérdezte az orvos, volt-e a családban ikerterhesség, nem gyanakodtam, azt hittem, rutinkérdés... bár gyanús volt, miért olyan nagy a méhlepény vagy mi a szösz az a bigyó és melyik a bébi a két izé közül... szóval cikáztak a gondolataim, de vihogásban törtem ki, amikor közölte, hogy ikreket várok! És azóta is vihogok. Hol a csodálkozástól, hol kínomban... És egész nap sóhajtozok... Egyébként nem tudok ikrekről a családban.

Mindenesetre fel kell kötnöm a gatyám. Duplaöröm, de dupla aggodalom. Nem is tudok most többet írni, csak muszáj volt világgákürtölnöm!

36 megjegyzés:

ccsigaház írta...

Nohát! Gratulálok!!! És pihenj!

Anice kötős blogja írta...

He,he, most már én is nevetek!
Ismerősöknél is előfordult nem rég,(4 éve) hogy ötödikre, lett hatodik is!
Ez igen!

Fércművek írta...

Leesett az állam! Erre írnom kell. Gratulálok!! :))))

inecsg írta...

Csak ámulok! Sok-sok nem-is-tudom-mit-kéne kívánnom! Erőt, energiát, boldogságot, egészséget stb.

Gabi

Gabella írta...

Huhuhuhúúúúúú! Minden jót kívánok, de elsősorban rengeteg energiát!

Csilla írta...

Látod, látod :) Picit lentebb írtad, hogy az is lehet, hogy ketten vannak és erre mit mutat az Uh, tényleg ketten vannak :) Gratulálok ismételten és nagyon sok energiát ennyi aprósághoz!!!

Bea írta...

Aztaaaa!!! Iker unokaocseim/hugaim lesznek!!! Na ilyenkor sajnalom, hogy nem lakom a kozetekben. Lemaradok mindig a babazasrol. Pedig ugy szeretem, azokat a csoppnyi kezecskeket es labacskakat.Mire eljutok hozzatok addigra kinonek abbol a korbol.
Gratulalok!!! A gyerekek is biztosan orulnek. Es en is!!!

Jandó írta...

Ekkora meglepetés!!!!! Nagyon gratulálok, most duplán :). Azt hiszem a gatyafelkötésre tényleg szükség lesz. De biztos a nehézségek mellett rengeteg öröm is lesz. Sok-sok áldást és minden jót kívánok!

Julcsi írta...

Azta mindenit! Szavakat sem találok!:)
Gondolom, ti mit érezhettetek! Kellett neked az ikreket a falra festened!:D

H. Mária írta...

Bizony kellett az ikreket a falra festened! :D Most a pocakodban növögetnek szépen. Nagyon örülök és gondolok rátok. Valóban nem semmi ez az ikerterhesség. Akkor majd nyitnod kellene egy másik blogot, amiben az ikrekről írsz majd mindenkinek. Üdv. Mária

martimez írta...

Lesztek egy páran!!!
Minden jót kívánok!

egy anya írta...

Állítólag minél többedik babavárás, annál nagyobb az esélyük. Következő alkalommal hármasok lesznek, fogadjunk! :))))
Egyébként NAHÁT! Gayát meg tudsz már kötni fel is, le is, ne aggódj! :)))

Lente Julcsi írta...

Aztaaa,meg nahááát!
Én annak idején nagyon paráztam,nehogy ikrek legyenek( a párom az).És a tesómnak is vannak már ikrei :o)
De érdekes lehet! :o)

Ida13 írta...

Te jóóóó Ég!
Elsőre én is nevettem, de aztán ...Gratulálok!
A párod és a családod hogyan reagált?

(Azért kérdezem, mert a szomszédasszonyom sem akart 3 gyereket, csak a férj. A csaj azt mondta, hogy legfeljebb, ha másodjára ikrek lesznek. Azok lettek. A pasi napokig vigyorogva járt.)

Barbi írta...

Háááát ez nem semmi! :D Dupla boldogság! :D

PAMIS Takarító Kft. írta...

Gratulálok én is!

Maimoni írta...

:O
Nem semmi!
Pihenj sokat előre... Édik lesznek, főleg, ha folytatják a bongyor vonalat, de arra a gatyafelkötésre tényleg szükség lesz... Aztán majd felnőnek ők is.

Nagyváradi Csilla írta...

:))) Mindig meglepsz minket valamivel! :))) Gratulálok! És ezer ölelés!

Ili írta...

Nagyon sok boldogságot és egészséget.
Aztamindenit!!!!!!!!!
Te annyira profi anyuka vagy már a négy csemete után, hogy neked meg se fog kottyanni még két kisbaba.
A párod és a gyerekek mit szóltak???
Gratulálok a férjednek is!!!!!!

Macus írta...

Hát gratulálok én is. Így egy füst alatt meglesz a két baba, de azért nem kevés gond is lesz meg fáradság. De szerintem nagyon örüljél!

hordosv írta...

Hát, nem hittem volna, hogy még meg tudsz lepni:) De sikerült, gratulálok. Húúúú igazi óriás család lesztek:)

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, erőt, egészséget kívánok mindnyájatoknak :)

sandorne0824 írta...

Gratulálok!Vigyázz magatokra.

Kaoka írta...

:) Én is nagyot mosolyogtam, mikor megláttam a dupla kiscipőt. :)
Egyik éjjel azt álmodtam, hogy ikreid vannak. Nem tudom miért, meg sem mertem írni. Két kislány volt.:)Gratulálok és sok boldogságot kívánok nektek :)

Unknown írta...

Ikreeek?! Hű. akkor most másodszor is gratulálok!
Tessék nagyon vigyázni rájuk és legfőképp magadra! Pihizz amennyit csak tudsz.
A család mit szólt? Egyszerre két kis babuci :-) szerintem el lesznek kényeztetve.

KisMesterek írta...

Háát először én is csak a képet értelmeztem, aztán leesett! Ezúton is szeretném mély tiszteletemet tolmácsolni. Már a 4 gyermek mellett folytatott logisztikád is komoly próbatétel. Úgy gondolták a felsőbb erők, hogy nálad jó kezekben vannak a gyerekpalánták, érdemes még kettőt rád bízni. Sok boldogságot, semmi aggodalmat kívánok!

Monika írta...

Már amikor megláttam a fotót:tudtam.:))))))
Úgy szerettem volna ikreket és tessék,te megkaptad! Hát...nem lesz semmi,de olyan jó,hogy nevetsz rajta!!!!Jancsibajusz mit szól???Ez különben is az ő "bűne".:)))))

Bea írta...

Nekem régen mesélte egy nő, hogy volt már 3 gyerekük, és "becsúszott" egy negyedik. Na jó, végül is eggyel több, vagy kevesebb... Aztán kiderült, hogy 3-as ikrek! Én is nevettem rajta, de mondta a nő, hogy irtó sok munka, meg pénz...
De végül is, ha ti örültök neki, akkor OK. És gratulálok, és sok erőt és kitartást és pénzt kívánok! :)

Zsófi írta...

Én irigykedve gratulálok. :-)

Remélem, hogy jut majd egy picike időd leírni az eseményeket is!

A többiek mit szólnak a dupla kistesóhoz?

Ledorka írta...

:))) Veled vihogok és sóhajtozok. :D
@-'--,-- Gratulálok!

janucbajusz írta...

Hááááát! Mitmodhatnéééééék!
H....mmmmmm!
Nem is tudom,...!%=+"'§ :)
Most bújom az utónévkönyvet:)
Nehéz eldönteni két kisember nevét,hát sgíthetne valaki...:))
a többinél Erivel felírtuk mind a 200-at ami tetszett és minden nap kihúztunk1-2-t
A végén a maradék 20-30-at már csak kombinálni kellett.
Nade!!!!! 4 ilyen remek kobináció után még 2-2 jó,szép,aranyos,bongyoros,bibliais,stb-s nevet találni:)

Miska írta...

Szerintem egyik lány lesz, a másik meg fiú...

Aranka írta...

Gratulálok!!!

gabcsap írta...

Gratulálok! 2 baba egyszerre,nem semmi! Húú,hát azért a következő 2-3 évedet nagyon nem irigylem,de egy a lényeg,egészség legyen,a többi majd jön magától!:)

Tündérlátta írta...

Neke most a 3 gyerek is óriási kihívásnak tűnik... Ha most beesne egy ikerpár!!

kacsintosnyul írta...

óriás gratula ;)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...