2009. október 18., vasárnap


Köszönöm a jókívánságokat, izgulásokat és örömködéseket! A vihogás, jelentem alássan, elmúlt, helyette jött a nemalszomésjárazagyam. Persze lógok a neten és infot gyűjtök, de bár ne tettem volna! Találtatok már pozitív cikket vagy leírást az ikerterhességről? Mert én nem. Az orvostudomány egyértelműen betegségként, abnormitásként kezeli, merthogy nem arra van a méhünk, hogy egynél több bébi növekedjen benne. Ezért kezdettől fogva agyonvizsgálgatják és idegesítik a kismamát, minden rezdülése baljós előjel, és valahol igazolódni is látszik ez a tény: sokkal szövődményesebb és kockázattelibb egy ikerterhesség, mint egy "sima". Mert nekem a sima sem sima. Nem szeretek terhes lenni. Inkább szülnék... az jó. Na most kétszer is szülhetek! ha hagynak persze. Merthogy ez se biztos, alapból császárt javasolnak. Már ha eljutok odáig, mert az ikrek koraszülöttek. Ha megmaradnak, mert a terhesség elején nagyon sokszor egyik baba felszívódik. Vagy egyikük a másik rovására növekszik. Én meg cukorbeteg, toxémiás és visszeres leszek. Lehet, hogy én is felszívódok...?

Na jó, félre a fekete gondolatokkal! Már különben is beszéltem a két delikvenssel(A magzat és B magzat), hogy szedjék össze magukat és semmi rosszalkodás! Ha már így együtt kell lenniük összezárva, segítsék és támogassák egymást, semmi egymásratehénkedés meg fültépés meg boksz meg rugdosódás meg versengés! Csak szépen, lassan... Mindennap itt vagyok, úgyhogy nem tudnak kijátszani! Szóval velük kell beszélni, aztán jön csak az orvos. Ő remélem, nem túl parás, nem úgy ismerem. Mindig megdícsérte nem túl kecses alkatom, szerinte ilyen egy jól szülő nő... hátha most is így lesz. Egyelőre csak annyit mondott, minden rendben, majd 2-3 hét múlva találkozunk. Nagyon várom már...

Jelenleg 10 és 8 mm-esek a kicsik, elképesztő aprók. Kb. harmadakkorák, mint kortársaik. És sejtem, hogy egy fiú, egy lány, annyira váltakozó tüneteim vannak. Lányokkal állandó hányinger és undor, fiúkkal édességvágy. Jakab ki is találta, mivel lehetne a kedvemre tenni: kovászos uborka csokiöntettel!
Azért ebből nem kérnék, ha nem baj...

És mi lesz a kreatív oldalammal?! Hát az most pihen. Képtelen vagyok varrni, tervezgetni. Pedig végre meglett az adószámom, számlaképes vagyok, és várják a dolgaimat nem egy helyen. Meg a pénz is jól jönne... és ilyenkor nem tudok varrni. Borzasztó! Akinek a horgolt blúzt ígértem, kérem, extra türelem!!! Készülnek a blokkok, de lassan... bocsiiii! Most is megyek aludni...

12 megjegyzés:

Taurus írta...

Szülni én is szeretek, na de terhesnek lenni...készen elfogadnám az ikreket is:)
Bízzál és légy nyugodt! Miért ne születhetnének rendes úton? Majd beszélsz velük, hogy rendesen feküdjetek! Addig is pihenj, egy pár hét múlva biztos visszajön az energiád is.

Taurus írta...

Javítás: No ne ti feküdjetek, hanem ők feküdjenek:)

Bea írta...

Szerintem ne aggódj túlságosan, az sem tesz jót. Ma már azért elég fejlett az orvostudomány, bár a terhességről szerintem ma is keveset tudnak, de a legfontosabb dolgokban azért lehet rájuk számítani. Én pl. azt nem értettem, hogy MIÉRT fáj a gyomrom? Miért kívánok olajos halat kakaóval, meg kólát, meg téliszalámit, holott terhesség előtt szinte csak reform kaján éltem...
Szóval ne aggódj, légy optimista!

Ida13 írta...

Szülni utáltam, terhesnek lenni szerettem.
Ikrekkel no para! A sógórnőmnek is az van, végigvitte a 40 hetet, kb. 3kg-os babák lettek külön-külön, pedig 160cm alatti a csaj. A bátyám szomszédjában is ikrek születtek és ők is majd 40 hétre születtek 3kg felett és be sem kellett feküdni korábban, mert azzal is szeretik riogatni a kismamákat. Az alattunk lakóknál is ikrek születtek és ő is végigvitte és 3 napos korukban őket is hazaengedték. Hallgass a tested jelzéseire! Nem vagy te olyan tapasztalatlan!

Ányi írta...

Szia! Én Anicétől keveredtem hozzád - az tett kiváncsivá, amit írtál az egyik megjegyzésedben - kapásból az ikerterhesség ugrott be :-) Sok szeretettel gratulálok hozzá! Szerintem nagyon jó lesz ikrek anyukájának lenni! Kitartás!

Lacel írta...

GRATULÁLOK! ^^

Remélem még nem késő :)))

Névtelen írta...

Szia,

néhány hete olvasom a blogod, kreatív oldalakról jutottam Hozzád és itt ragadtam. Nagyon szép kis családotok van!
Gratulálok az örömhírhez, és az ikres témával kapcsolatosan szeretném ajánlani Neked az ikresek.hu oldalt, ott ikres szülők "találkoznak"...
Az oldal szerkesztői közül négyen írtak egy könyvet is tavaly, én nagyon hasznosnak találtam (Címe: Hurrá, ikrek!)...
Szép várakozást, Edina

H. Mária írta...

Hát igen az ember lánya kihagyná a 9 hónap nyűglődést, meg fájdalmat, meg nem tudom kivagyok időszakot. Inkább a szülés és is azt mondom. Rossz helyen nézelődtél, ne is figyel oda a negatív dolgokra, (úgy is mindenki tudja, hogy milyen nehéz egy ikerterhesség), inkább a jó oldalát nézd. Kitartást és sok erőt. Üdv. Mária

inecsg írta...

Akkor én most kilógok a sorból. Én várandósnak is szerettem lenni, habár a két fiúval feküdtem 1 és 2 hónapot, de legalább pihenhettem. :-) Szülni is szerettem, az éjszakázásokat mondjuk kihagytam volna szívesen...:-)

Bea írta...

amúgy én is szerettem várandós lenni, kivéve az utolsó 2-3 hónapot.

Aranka írta...

A kb. 2 hónapos várandós voltam, amikor szőröstűl bőrüstűl benyomtam egy termetes citromot al'a nature. 1 gyereket is lehet nehezen világra hozni és kettőt könnyen megszülni.

Zsófi írta...

Ajánlott irodalom: http://www.ikreskonyv.hu/

Pár hete volt a Nők lapjában ikrekkel cikk, amolyan visszanéző. Az egyik ikerpár szerint, életük legnagyszerűbb dolga, hogy ikernek születtek.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...