2009. október 14., szerda

Elfelejtettem...


... múlthéten megmutatni egy otthonralelt kaméleonos táskát. A megrendelő kívánsága szerint alakultak a színek, és mivel fiúról volt szó(vagy férfiról, ezt sose tudni egy felhasználónév alapján), szürke bélést kapott és láncos karabínert.


Aztán, miután megtudtam a nevét, bátorkodtam rákeresni az iwiwen, és jesssz! Telitalálat volt! Hosszúhajú, életvidám fiatalember, bőrkabáttal... Már látom is a táskámmal ebben a szélben, lobogó hajjal... Azért ez olyan érdekes, nem? Hogy így megtalálja egymást vevő és áru... szeretem az ilyet.

2 megjegyzés:

Ili írta...

Tényleg nagyon fiús vagy is férfias ez a táska.Nagyon tetszik!!!!

Norb írta...

Tényleg telitalálat lett a táska, beleszerettem... és még mennyi az irigyem...köszönöm még egyszer...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...