2009. október 13., kedd

Sorsoltunk!

Ma reggel, 7:55-kor, teljesen szabálytalan, ám becsületes körülmények között kisorsoltuk végre a babás játékunk győztesét!

Az előkészületekben Hanna és Jakab is résztvettek, ők vágták ki a neveket tartalmazó fecniket. Íme a kalap 54 névvel(Jánosom nem vehet részt a sorsolásban, különben is, ő másra pályázik...).


A sorsolóbizottság, akik felérnek a közjegyzőkkel is, olyan komolyak. Bár mintha Samunak kételyei támadtak volna...


És a sorsolás... tadámm!


És a két nyertes(mert Samunak is muszááááj volt húznia egy nevet) a vajaskenyér társaságában:

Gratulálunk, kedves Inecsg és Martimez! Írjatok egy emilt, hogy egyeztessünk! A nyeremény meglepetés, még nekem is... úgyhogy egy kis időt kérek, ha nem baj... de igyekszem!

11 megjegyzés:

ccsigaház írta...

gratu a nyerteseknek :-)

Ili írta...

Gratulálok a boldog nyerteseknek!
Tőled csak szép ajándékot kaphatnak!

inecsg írta...

Jajj, de jó, köszönöm. Nem is gondoltam, hogy én leszek az egyik szerencsés. Én nagyon türelmes vagyok, ám. Tudom, mennyi idő jut saját magunkra ennyi gyerek mellett! :-)
Még egyszer gratulálok az újabb jövevényhez!

Gabi

Anice kötős blogja írta...

Micsoda helyes bongyor gyerekeid vannak! Gratulálok a nyerteseknek!

egy anya írta...

Még jó, hogy nem én nyertem! Ugyanis én a két kis böngyört kértem volna! :)

Maimoni írta...

Szia Eri!
Beával azt beszéltük meg, hogy veled intézem a könyveket; hova írhatnék neked mailt?

PAMIS Takarító Kft. írta...

Ööö izé, én nem indultam? :D
Gratulálok a nyerteseknek:)

martimez írta...

Köszi szépen,jó nagyot lepődtem,én is várok türelmesen a soromra :)))
martimez@gmail.com
Szépek nagyon a sorsolóbizottsági tagok,és főleg igazságosak (HA-HA)

janucbajusz írta...

Gratulálok a nyerteseknek:)

Ledorka írta...

Gratulálok én is a nyerteseknek! Nektek meg a bizottsághoz! :))

Szera írta...

Gratulálok az "alnyerteseknek"! :)
A "főnyertesek" TI vagytok! :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...