2009. október 9., péntek



Végre lefényképeztem az elmúlt napok termését. Készítettem kosárkákat, lesznek kisebbek is és készletben várják majd új gazdájukat.


Teáscsészéket is varrtam, de még nincs mind kész. Lesznek még fiúsabb színösszeállításúak, nemcsak ilyen habos-babos nőcisek.




Madaras-szíves lógattyú...


Tököcskék...


És a kedvencem: egy poháralátét-füzér, egymásba gombolhatók és felakaszthatók, így ha éppen nem teázol, díszíti a konyhát. Itt láttam és beleszerettem.


Ezt pedig édesapámnak varrtam, aki állandóan úton van... Azt akartam először ráhímezni, hogy "hazavárunk", de csak az a balesetes plakát jutott róla eszembe, amin ez van: "Őket is hazavárták"... hátborzongató...


7 megjegyzés:

Ida13 írta...

Húúúú! Te aztán jól kipihented magad! Ezek szerint elmúlt az aluszékonyságos időszak?
Nekem egy hónapig tartana ennyi mindent elkészíteni!
A bögrék tetszenek a legjobban. A nőcisek.

orsolya vanessza kiss írta...

Azok a katyók... meg a gyümölcsös függő! JUUUUjjj de szépek ! :)

Fércművek írta...

Aztamindenit! Nagyon belehúztál.:)) Ez az alátétes ötlet ez nagyon-nagyon. :)

Lente Julcsi írta...

Ügyi vagy!

Monika írta...

Kiseri!!!!Ámulok ás bámulok!!!Turbo üzemmód visszajött????Csodaszép minden!

egy anya írta...

Beleszerettem az összesbe! :) Én, balga, azt hittem, monogám típus vagyok! :)))

eszterda írta...

Nagyon tetszenek, és az energiád sem semmi!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...