2009. október 21., szerda

Nyavalygok


Ma elmentem a háziorvoshoz. Azt mondta, az Achilles-ínnal van baj, az a sarokcsonton tapad és a rossz cipőtől begyulladt. Felírt egy gyulladáscsökkentő-fájdalomcsillapítót, amit alig vártam, hogy végre bevehessem. Hát persze gondosan olvasgatom a leírását és mit látok? Két helyen is határozottan azt írja, terhesség alatt NEM alkalmazható, még terhesség gyanúja esetén se! Felhívtam a dokit, az asszisztense vette fel és bocsánatkérés után azt mondta, nyugodtan szedjem, nincsenek róla igazán adatok, miket okozna... Mi?! Hát mondtam neki, hogy inkább nem szedem be, veszek be paracetamolt és kész. Nem hiszem egyébként, hogy nem tudna olyat keresni, amit szedhetek. Holnap viszem vissza a gyogyót, hátha kicserélik valami homeopátiásra...

Hát marad a fekvés és sírás. Naggggyon tud fájni egy kevés mászkálás után is. Jánosnak már biztos kikészítettem az idegeit.... nem elég, hogy tehetetlenül nézheti, ahogy szenvedek, még belekötök a házimunkavégzésbe is... olyan szörnyű, hogy nem tudok SEMMIT se csinálni!

És ha ez nem lenne elég, ma elromlott a mosógépünk... kereshetek valakit, aki nem 5000 ftért néz rá(és ez csak a kiszállási díj).

12 megjegyzés:

Karina írta...

Kedves Kiseri,
Nem tudom, hol laktok, de Pesten a 4. kerületben tudok egy szuper rendes mosógépszerelőt, ha kell megadom a számát. Szerintem ha nem túl messzire, akkor vidékre is kimegy.
Sajnálom a sarokfájásodat, nekem a 3. szülés után jött elő, elég sokáig tartott, végül magától elmúlt. Én nem voltam olyan bátor, hogy orvoshoz menjek..
Remélem hamar jól leszel,csodaszép babavárást kívánok!

Monika írta...

Már a feltett kép se nézett ki jól.:(Próbálj pihenni!Olyan nagy bakit csak nem követ el János?

Monika írta...

Eszembejutott valami: próbáld kenni valamilyen Aloeverás krémmel,vagy amivel az ínhüvelygyulladást szokták.A patikában biztosan tudnak valami kenőcsöt adni.

Juhizs írta...

Valamit kellene a lábacskáddal mégiscsak csinálni, később nagyobb lesz a súly, ami rá fog nehezedni, - furcsa az orvosod és az asszisztense, nem egy megnyugtató a hozzáállásuk a dologhoz.

Drukkolok Neked, hogy minden jól alakuljon :-)

Edina írta...

Nekem a harmadik terhességem alatt becsípődött a forgóm, amire olyan fájdalom csillapítót írt fel a doki, amit szintén nem lehet terhesség alatt szedni. Én sem szedtem be. Két hónapon keresztül kínzott, alig tudtam menni, így az utolsó harmadban abban bíztam,hogy nem így kell mennem szülni. Szerencsére elmúlt... A húgomnak terhessége alatt írt fel olyan vérnyomáscsökkentőt, amit nem lehetett volna szednie, de a doki beszedette vele, mondván, hogy nem hiába írta fel neki. Szerencsére nem lett senkinek semmi baja :)

Eddig még nem tettem, de most gratulálok a dupla örömhöz!! Vigyázz magadra, próbálj minél többet pihenni!

hordosv írta...

KIseri azt szokták mondani, hogy a krémek meg a tapaszok helyileg hatnak, sdzóval szerintem próbálkozz valami gyulladáscsökkentő kencével. Nekem a derekam fájt a szoptatás alatt és flector tapaszt adtak rá. Mindenképpen beszéld át a gyógyszerészetekkel. A dokkerek időnként elég balfékek tudnak lenni várandós és szoptatós anyukákkal.


Mosógép:((( Nekünk idén eddig 15000 forintunk van a mosógépben. És szuper rendes a szerelő, a sarki házban, kiszállási díj nélkül. Sajnálom, bár tudnék segíteni.

A férjedet teljesen megértem neki pocsék lehet nézni, hogy te vaacakul vagy:(


Hamar hamar gyógyuljmeg!

Lacel írta...

Ismerös panaszok :((

Nekem a testemben az összes inak be van gyulladva :/ Ebből kifolyólag a lábfej (ujjak) lábszár és kézfej (ujjak) alkar, az amik fájnak :$

aarkus írta...

Szia Kiseri!
Ami nekem mindig használ és nem jár mellékhatásokkal: zöldborsó, külsőleg. Vagy más apró szemű zacskós a fagyasztóból - ezt szoktam a gyulladt részre tenni egy konyharuhába csavarva, napi 3-4 alkalommal. Arra kell csak figyelni, hogy 5 percnél tovább ne hagyd rajta, mert akkor kihűl az izom, és az baj. Általában 1 nap alatt lehúzza a gyulladást.
Nagyon gyors javulást neked!

UKati írta...

Tudom, hogy drága, és gondolom ennyi gyerkőccel nem dúskáltok, de az én talpproblémáimra nagyon jó megoldást jelentett az MBT cipő (a domború aljú). Azóta csak ebben járok, minden ünnepre ilyet kérek ajándékba, összedobja a család. Terheseknek is ajánlják, a derékfájást is megelőzi és nem a sarkadra lépsz. Legalább menj el egy MBT boltba és kérdezd meg őket. Vannak leértékelt modellek is, bár azok sem olcsók. Csak kérdés, mi mennyit ér...
Javulást
Kati

Hajnoca írta...

Először is gratula a dupla áldáshoz.

Achilles ingyulladásra még megoldás lehet:
Bokaszorító ACHILLES TH
http://gyogyaszati.hu/termekek.php?id=116

Jobbulást és töltsd addig is kellemesen ezt a muszáj időszakot.

Erika írta...

Köszi mindenkinek!
Lacel, ezek után nekem már nem is fáj... nem is tudom, mit írjak neked! megemelem a kalapom!
Amúgy tényleg múlik a fájdalom, a sima paracetamol segített meg a sok pihi. És ezentúl tudatosan figyelek a lábamra, még cipőt is keresek.

Balogh Krisztina írta...

Ne félj, csak higgy!
:) Meglásd meggyógyított már téged is!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...