2013. május 8., szerda

A mi kis tyúkudvarunk

Bevallom, beleszerettem a csirkékbe... már nem csak sütve érdekelnek, hanem tollasan, borzasan, kárálva, barnán, feketén, midenféle baromfira vevő vagyok. A mieinket néha megabajgatom, megölelgetem, szegények csendben tűrik, de tuti dilisnek néznek... Szeretem nézni őket, néha odaülök hozzájuk, úgy figyelem, mivel foglalatoskodnak, ők meg viccesen forgatják a fejüket, és azt figyelik, én mivel foglalatoskodok...:)


Egyik kedvenc blogom lett a Tyúkudvar, nemcsak hasznos, tele jó és okos tanácsokkal, intelmekkel, de humoros és olvasmányos is. Éva játékot is hirdetett, ki-ki mutassa meg tyúkudvarát, ólját, hátha kedvet kapnak mások is a pipikhez, és én is merészkedtem elküldeni szedett-vetett csibefarmunkat... Itt olvashattok rólam, de érdemes megnézni a többi versenyzőt is, a szép és romantikus érzeteket kiváltó régi ólaktól a hűtőládáig (!) mindenféle udvarral találkozhattok. És ki tudja, nem-e ezek hatására kezdesz te is tyúkot tartani...?:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól látom, hogy Te meg egy szekrényt hasznosítottál újra? :)
Tartod tartod ezeket a jószágokat, de le is vágod majd őket, vagy csak a tojás miatt vannak?

Erika írta...

Egyelőre tojnak, enni meg nem merem pont őket:) majd levágni veszünk másokat... Azt is meg kell egyszer tanulni!:)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...