2013. augusztus 8., csütörtök

Búza a párnában



Elkezdtem valamikor, még befőzéskor, tisztítani a meggymagokat.... Azóta is úgy maradtak. Olyan macerás! Néha főzöm kicsit, aztán megint nincs időm folytatni. És kedvem se...
Tegnap gondoltam egyet és kipróbáltuk a búzával töltött párnácskákat. Ha rizzsel meg kölessel működik, miért ne működne búzával? És jelentem: nagyon finom! Melegítettük is és hűtöttük is, remekül tartja a hőt, és nagyon finom illata van...
Ha kedvet kaptál kipróbálni egyet, végy hozzá búzát vagy végy egy kész párnát! Ezek nagyobbacskák, kifejezetten terápiás céllal, akár aludni is. Hamarosan gyerekkézbe való babzsákok is készülnek, vidám anyagokkal, játszani és gyógyítani is alkalmasak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

A meggymagokat én nem kifőzve tisztítom. A kifejtett magokat vízben hagyom (lehetőleg napon)hogy leázzon róla a rajtamaradt gyümölcshús. Majd a vízben a két tenyerem között átdörzsölöm. Végül leöblítem egy rostában amiben még körbe forgatom a magokat. (mint a bográcsba szoktuk)
Végül a napon kiszárítom.

Éva

Erika írta...

Üdv itt, Éva!:)
Köszi az ötletet, talán legközelebb kiprobalom, ha lesz türelmem...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...