2010. április 1., csütörtök

:)


Ezt a levelet kaptam a minap egy maci-szabásmintáért cserébe:

Szia te kedves, drága, tüneményes Eri!

Ma hozta meg a leveledet a postás. Én csak ámulok és bámulok! Gondoltam klikkelsz kettőt és átküldöd a szabásmintát. XXI. század, meg minden. De hogy levél, meg három oldal, meg kézzel írás, meg rajzocskák, meg kedvesség, meg lelkesedés... Ezt álmomban sem gondoltam volna! Nagyon-nagyon köszönöm neked. Így együtt ezt a nagy szeretetcsomagot. Ezek után biztosan születik mackó nálam is. És naaagy örömöt okoztál és meghatódtam és lelkes vagyok és és és tündér vagy!

Szépséges napokat neked! Zsuzsi


Az ilyenek melengetik a lelkem... és új erőt adnak, hogy érdemes tenni, amit teszek. Pedig pont mostanában gondoltam arra, hogy inkább emailben küldöm a rajzokat, gyors is, olcsó is... de a mai világban talán pont a hagyományos levél kell az embereknek, hiányzik a személyesség...

6 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

De jó :o)

Silerika írta...

Én is szeretek küldeni, persze kapni is, de ez olyan kedves!!

Freemam írta...

Képek a blogon!

bemka írta...

Díjat szeretnék neked adni, mert nagyra becsüllek alkotásaidért, a szeretetért ami benned lakózik, a kedvességedért.
Ha elfogadod nálam megtalálod.
Áldott Ünnepet Nektek !

Freemam írta...

Jól vagytok Eri??????

Henkó írta...

Igen,jó küldeni és kapni is!Én speciel nem szeretem a karácsonyi sms-gagyiságokat, mi mindig küldünk lapot!És kapni is szoktunk!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...