2010. április 9., péntek

Ufo félúton...

... a varrógép alatt, 9 napon át...


Valóban, kilenc napja elkezdtem ezt a táskát, közben valamelyik gyerekhez felálltam, aztán a táska maradt. Azóta nem is varrtam. Ma végre befejeztem, és még egy másikat is.

Megnyugtatok mindenkit, ma nem zizegtem, nem tudtam a fáradtság miatt...:) Így jár, aki az ösztöneire hallgat, nem a tropa testére. Inkább kényelmesen elvégeztem az amúgyis elvégzendőket, aztán varrogattam.

Maimoninak ígértem egy kísérletet még pár hete, most végre megvarrtam azt is:


Kenyértartó zsák, próbaképpen vatelinnel bélelve, hogy frissentartsa a kenyérféléket, de mégse egy zacsi csörögjön és csúfolkodjon a konyhában. És persze rózsás...:) És most várom az eredményt...

2 megjegyzés:

Trixi írta...

Szia Eri!
Nagyon tetszik a kenyértartó zsák! Ha működik a tesztidő alatt, akkor rendelek tőled egyet! :-) Mi egy ormótlan, de márkás műanyag tartóban tároljuk a kenyérféléket. Sajnos az évek alatt -hiába tölti be tökéletesen funkcióját- nem tudott a szívemhez nőni...

eszterda írta...

Nagyon helyes lett!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...