2010. április 18., vasárnap

Vásározás helyett

Mostmár elárulom, hova készültem... szülés előtt 10 nappal, gondoltam, bevállalok egy vásárt, de a körülmények hirtelen változása miatt lemondtam... brühühü... pedig úgy vártam! És úgy készültem! Trixivel és Julcsival mentem volna, remélem, nem érzik úgy, hogy cserbenhagytam őket... olyan rossz érzés, hogy készülődünk, szervezkedünk és aztán mégse megyek. Annyira izgalmas lett volna...

A zeneiskola is szervezett egy kirakodóvásárral egybekötött napot, ami meg elmaradt... hüpp. Nem akar nekem összejönni ez a vásározósdi. Pedig azt gondoltam, nyáron nekifekszek ennek a témakörnek és megpróbálok "betörni a piacra".

Az elkészült vásárfiák most felkerülnek a Meskára, hátha így gazdára lelnek. Vannak kistáskák gyerekeknek:


ceruzatartók:


és felkerült a piros-leveles-fás táska testvére is:


De nem adom fel, csakazértse! Ezért kérlek benneteket, ha tudtok valahol vásárt a nyár folyamán, szóljatok! Köszönöm! Cserébe én is szívesen beteszem a linkjét annak, amit megtudok!

És vásározás helyett még van egyelőre úgyis ezer dolgom... készülődök és fészkelődök, egy sokkal izgibb eseményre...:)

4 megjegyzés:

Szera írta...

Dorka lánya már bent van a kórházban, Mammka menye megszült..., úgyhogy utoljára maradtál... :)
Nagyon izgulunk értetek! :)

Lente Julcsi írta...

Na,most jól lebuktam.

Én is sajnálom,hogy nem jössz,de majd legközelebb bepótoljuk :o)

Stépséges napokat!

Lente Julcsi írta...

Vagyis: szépséges napokat!

Freemam írta...

Akkor gyorsan rendeltem is, hogy ne sajnáld annyira azt a vásárt.....

Egyébként majd a jövevény fogja neked meghozni ebben a szerencsét, majd figyeld meg!

Vigyázz magatokra!
További jó készülődést!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...