2010. április 23., péntek

Dalosajkú nénikéimnek szeretettel!


Van nekem két néném, akik nagyon meghatározóak egész életemben, kicsilány korom óta. Mindig csodáltam őket valamiért, ami más volt bennük, mint anyukámban, ők meg különleges szeretettel halmoztak el, mint egy szem kislányt a rokonságban... Emlékszem Rózsa rakott krumplijára és emlékszem Mara körbehorgolt tip-top konyharuháira... érzem illatukat és hallom kacajukat... sokat kaptam tőlük, amit sose tudnék viszonozni, de talán nem is kell.


Mara néném kért tőlem (már elég régóta, szegénykém...), egy borítót a gyülekezeti énekeskönyvére, hogy ahányszor kezébe veszi, rám gondolhasson... olyan drága! "Boldog vagyok, hogy ha nagy földrajzi távolságban is, de Jehova nagy családjában az előző kapcsolatnál is szorosabban tartozunk egymáshoz."
Én meg mindig húztam, halasztottam... kerestem a jó és még jobb színt, mintát, ötletet... Most sem érzem az igazinak, de szeretettel készítettem és ez a fontos. És persze Rózsa is kap, mert ez így teljes... hogy amikor egymás mellett énekelnek a gyülekezetben, kicsit én is ott lehessek velük... a kezükben.

"Újszülött gyermek, vonuló felhő,
Aranyszínű napsugár, búzamező...
Nagy ajándék mind, szerető Atyánk!
Csoda mindez életünkben, nap nap után.
Ó, mondd, az életért mit adhatnánk, Urunk?
Szeretünk, s az ajándékod nagy becsben tartjuk.
Kiérdemelni ezt úgysem tudjuk soha,
Az élet ajándék,
Az életünk csoda!

Feladhatják bár, van, ki nem küzd már,
'Átkozd Istent, s halj meg már!' – visszhangozzák.
Mi nem így érzünk; bármi jő, áldunk,
Minden egyes drága percért hálát adunk.
Ó, mondd, az életért mit adnánk, Urunk?
Szeretünk, s az embertársunk nagy becsben tartjuk.
Kiérdemelni ezt úgysem tudjuk soha,
Az élet ajándék,
Az életünk csoda!"

12 megjegyzés:

Monika írta...

Hjajjjj,de szép volt ezt olvasni!!!!!!!:)

Trixi írta...

Igen, ez a bejegyzés nagyon megható és nyugalmat adó. Kicsit én is visszanéztem a saját múltamba... :-)

Szera írta...

Milyen szép történet..., megható és gondolj arra, hogy mindig együtt lehetsz velük... :)

Barbi írta...

Nekem is ez a kedvenc énekem most! És kívülről megtanulva mindig emlékeztet azokra a dolgokra, amikért mindig hálásaknak kell lennünk... Hála Neki, jó sok van, pl. a kedves lelki társak, barátok, testvérek, (vagy egy személyben mind együtt) :)

H. Mária írta...

Ezt a blogot kellett megnyitnom elsőnek ezen a napon, és máris egy csodás verset olvashattam. :)

hordosv írta...

Nekem is szép lett a napom tőle:) Köszönöm:)

Erika írta...

De aranyosak vagytok...! Én is köszönöm, hogy megoszthattam veletek!

gitmargit írta...

Szóval ez ének a végén? Melyik énekeskönyvben van benne? Légyszi ird meg! Nagyon tetszik!

És nagyon gondolok rád, olvasva a többi bejegyzésedet. Én is igy éreztem magam ezzel az utolsó terhességel, pedig csak a 3. volt. Már 5 hónapos lesz a picurunk, igy már egészen más, bár nem mondom hogy könnyebb :)

Erika írta...

Gitmargit, ez egy gyülekezeti énekünk! Szerettem volna a dallamát is betenni, de órákig töltötte a net...:( pedig ha hallanátok! Nem lehet pityergés nélkül énekelni, még a gyerekek is meghatódnak rajta...

gitmargit írta...

Igen, tudom, hogy gyülekezeti ének, azért kérdezem melyik énekeskönyvben van benne.
Megvan a dallama is? nem tudnád elkuldeni nekem mp3-ban az e-mail cimemre?

Erika írta...

Nem találom a címed... de a blogod se, pedig úgy emlékszem, volt...
Írj nekem emilt, oldalt kint a címem, és elküldöm a dallamot!

Erika írta...

Margit, megtalaltam kórussal:
http://download.jw.org/files/media_music/1a/iasnv2_H_04.mp3

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...