2010. április 30., péntek

Hanna...


... fogalmazása. Mi nagyon jót mulattunk...:)

Az édesapám

Az édesapám Radics János. Körülbelül 170 vagy 189 cm lehet, a haja egy kicsit göndör és fekete, mozgása gyors. Hogyha Anyu kórházban van, akkor mindig szekírozzuk egymást. Érdeklődik a munkatársai és a családja iránt. Hobbija a rendpakolás és évente egyszer a többszáz CD-jét elrendezi a polcon. Hogyha elutazunk és ő otthonmarad, vagy átfesti a házat belülről, vagy az étkezőasztalnál a falat becsempézi. Rossz tulajdonsága az, hogyha hazajön, akkor rögtön kiabál velünk, a gyerekekkel. Szokása rendetrakni és összeszedni, amit a Kata maga után hagy.
Én azért szeretem őt, mert olyan mint én, és hát ő az én apukám.
És a te apukád milyen?

11 megjegyzés:

Kisvic írta...

??? :)

Erika írta...

Véletlenül rákattintottam, mikor még nem volt kész...:) hebrencs...

Anna írta...

de várom már azt az 5iket. Sok erőt. További ima és ölelés. Puszi

orsolya vanessza kiss írta...

Ez valami tündéri !!! Nagyon tetszik! :))

Egyébként nekem is a hobbim a rendpakolás :))) haha.

Szerintem Neked is :)

Barbi írta...

Hááát ez nagyon édes és őszinte (hisz a gyerekek ilyesmiben mindig őszinték)! :))) Nagyon cuki!

Lente Julcsi írta...

:)

bemka írta...

Drága :)

Bea írta...

nagyon aranyos! :)

Ledorka írta...

:D

Ili írta...

Nagyon édes!

Strugamano írta...

Tüneményesek ezen a képen! Ennél szülőlélekmelengetőbben nem is tudnának játszani! :)))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...