2010. április 8., csütörtök

Második...

... nekifutásra írok ma, az előző valahogy nem sikerült. Amúgyis, napok óta nem tudok itt ülni a gép előtt, a blogokat se tudom olvasni, varrni sincs kitartásom, állandóan matatok meg pakolok meg sikamikálok... valaki állítson már le!!! Miközben a hasam fáj, keményedik, a derekam leszakad, a lábaim ólomból vannak... ennek ellenére ma ablakot kellett pucolnom, és még ezer dolgom van! Nagyon a vesztemet érzem... lehet, hogy hamarabb lesz meg a bébi? Talán elszámoltuk? Csütörtök óta pl. "leszállt" a méhem... ennek a legvégén kéne megtörténnie... az orvos is azt mondta múlthéten, hogy a baba feje beilleszkedett... azóta szét akar szakadni mindenem... Tegnap mindenesetre kimostam és összeszereltem a babakocsit, átpakoltam a babaszekrényt, de még ki kell mosnom az apró ruhácskákat és még a kórházi csomagom sincs kész! És az autósülés! A mózeskosarat meg nem találjuk... Ááááá! Megyek is, bocsi mindenkinek!

14 megjegyzés:

inecsg írta...

Eri, hány hetes vagy?! Csak hogy izguljunk, vagy sem. :-)

Anice kötős blogja írta...

Nekem ez a tenni-venni a 36. hétig váratott magára. Akkor pucoltam ablakot, meg pakolásztam-aztán ráhúztm még a 40-re is 5 napot.

Barbi írta...

Nyugalom!

Julcsi írta...

Jaj, drágám! Ráér még az a babácska legalább 2-3 hétig. Szerintem már csak türelmetlen vagy, ami természetesen nem is csoda:)
Jövő héten még szeretnék találkozni veled! Egyben:)))

Trixi írta...

Veled vagyunk Eri! :-) ... de hát úgyis eljön, aminek jönnie kell...és pont akkor, amikor jönnie kell...
(Ez igazán bölcs gondolat) Ölellek és kitartás!

Aranyalma írta...

Eri, türelem! Nem használsz vele sem a babádnak, sem magadnak, ha idegeskedsz és túlhajszolod magad. Pont most ne tedd! Legalább élvezd ki az utolsó heteket... :)
Mi az, hogy ablakot KELLETT pucolnod????!!!
(Saját élmény: az utolsó 4 hetem úgy telt, hogy folyamatosan azt éreztem, megyek a kórházba. A terminus vége felé pedig már az a kényszerképzetem volt, túlhúzom. Végül pontban azon a napon, amikorra "megírták", megszületett Miss Tornádó... :))

Ida13 írta...

Jaja! A fészekrakási ösztön működik.:):)

A.C.E írta...

Drága Eri az ablakpucolás már nem felejtős a mai kismamavilágban? :) Az izgulás természetes és az is lehet, hogy valóban előbb fog érkezni ez a baba! :) Mindenestre vigyázz magadra, mi itt mind veled együtt várjuk a nagy napot és szorítunk Neked! :) Puszi

Budai Detti írta...

Húú, kicsit talán korai még! Én még drukkolok, hogy egy pár hétig olvashassunk takarítós-pakolós postokat!

Szera írta...

Ha ebben a Szélike királykisasszony szerepedben egy pillanatra meg tudsz állni: Nézz be hozzám! :)

Kalex © írta...

Csak nyugodtan! :o)

egy anya írta...

Eri, annak a babának még maradnia kell a pocakodban, úgyhogy nem kell ablakot pucolni. Nekem egyszer anyósom tett egy megjegyzést a maszatos teraszajtónkra...ösztönösen azt mondtam neki, hogy én így szeretem az ablakokat, hogy rajta van az ujjuk nyoma. Amikor alszaak, itt álldogálok, és ebben gyönyörködök. Anyósom úgy ledöbbent, azóta se tesz szóvá semmit. :)))

Julcsi, fenn láthatod, még csak 34 hét és két napos...:)

Kisvic írta...

Eri! Fontos, hogy kibírj még 5-6 hetet!!!! Sok minden fejlődik még ilyenkor a babában. Nekem is régóta lenn volt és beilleszkedett. Pont 34 hetes voltam, amikor a doki azt mondta, hogy még 2 hetet bírjak ki, onnéttól nem számít koraszülöttnek. De azért nem lett volna jó 36. hétre szülni!!! Az pont egy hónappal előbb van, mint ahogy természetes lenne... Nem véletlenül lett 9 hónap tervezve az anyaméhben! Folyamatosan tudatosítottam magamban és Zsomborral is megbeszéltem, hogy még meddig marad benn. És időre született.

Mosható pelussal és babahordozóval hogy vagy?

Cila Zzy írta...

Fészekrakó-ösztön... Nem, nem, megértjük, hogy az ösztön az első. Nekem is ez volt 3-4hete... de én még csak 8hetes voltam... Bár kihúzhattam volna eddig, mint te. Most már kitartás és hajrá!
Nagyon szorítok neked!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...