2010. április 15., csütörtök

Barika és béka


Neeem, most nem játékállatok következnek, ilyesmire nincs időm mostanában...:)
De ezeknek a csodás színű és fincsi gyapjúfonalaknak én se tudtam ellenállni, olyan jó lenne nyerni...! Ha te is szeretnél játszani:

A FELTÉTELEK:
Tedd ki a blogodba a barika.hu linkjét és az itt látható bannert.
Regisztrálj a Levendula fórumra, írd ki a blogodban ezeket a feltételeket és linkeld be a Levendulán.

NYEREMÉNY:
500 g (5 motring) általad választott fonal (yarundyed)

JÁTÉK HATÁRIDEJE:
2010. április 30. 24:00

És most a béka... (egyelőre nincs más modellem, a lányaim nem babáznak, ennek meg a mérete közelít egy újszülötthöz)


Amikor tudatosodott bennem, hogy mindjárt szülök, eszembejutott, hogy hiszen hideg van még... más egy májusvégi bébi és más egy áprilisi... Bizony kell nekünk valami meleg cucc, ami nem overáll, mert azért az már sok, de mégis melegítsen. És milyen jó, hogy bóklászásaim közben elmentettem ezt a takarót, most nekieshettem megvarrni!


Mivel nagyon fiúnak tűnik ez a baba, nem mertem pirosat szabni... a kék bársony pedig lágyítva világoskékkel és egy zöld ferdepánttal jó lesz kislánynak is, ha rosszul láttuk volna az ultrahangon:) És még díszíthetem is, hogy még lányosabb legyen.



Nagyon tetszik ez a takaró! Jól bebugyolálható a bébi,amit nagyon szeretnek az újszülöttek, és a lábrésznek köszönhetően beköthetem az autós hordozóba, vagy kendőben is vihetem, mégse lóg ki belőle a lába. Úgy várom már, hogy igazi baba szuszogjon benne...

12 megjegyzés:

Fércművek írta...

Mi anno egy plüss kismalacon gyakoroltunk. :))Nagyon jó ez a takaró, tetszik. :)

Ili írta...

Nagyon jó a takaró!
Nem kell már sokáig várnod, hogy ott szuszogjon a picikéd!!!

orsolya vanessza kiss írta...

TÉNYLEG SZUPERNEK NÉZ KI!

Szera írta...

Csúcs vagy! Nemsokára szuszog benne! :)

Csilla írta...

Anno mi is varrtunk ilyet az anyummal a szeptemberi lánykámnak, dupla réteg polárból. Nagyon szuper volt, sokat használtuk, tényleg remek volt az autós hordozóban is amiben itthol is sokat feküdt és ringattam amikor kint voltunk a terszon szellőzni. Minden jót nektek!

Karina írta...

Egyszerűen csúcs ez a takaró, bárcsak láttam volna ilyet másfél éve! sok boldogságot a bővülő nagy családodhoz!

Szilvia írta...

Nagyon ötletes ez a takaró!!! Kényelmes lesz a babának!!!

Erika írta...

Na ugye, hogy ugye?:)

BCili írta...

De jó ez a takaró, hamarosan baba is lesz benne! Már csak egy cipellő kéne hozzá! :) Lestem, lestem hátha véletlen egyszer madj azt írod kislány! vagy kisfiú! Cseles ez a baba nagyon, fekvésben is titkolózásban is.

NeNcsi írta...

Én elvileg holnapra vagyok kiírva, és ma szabtam ki ezt a takarót Neked hála, mert irtóra megtetszett. Köszönet érte, remélem, még időben elkészülök vele.
Nagyon tetszik!

Erika írta...

Cili! Aranyos vagy, én várnék még vele...:) ráér, ha megszületett. És köszönöm!!!

Nencsi, ez izgi! És milyen jó neked... nemsokára babázol! Szorítok neked!

NeNcsi írta...

Köszi, Kiseri, sikerült megvarrni, nagyon aranyos lett. Én termo anyagból varrtam.
A baba még nincs meg, de talán a héten, és nálunk 3. gyerkőc lesz

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...