2009. május 29., péntek

Újra pipik

Az előző pipiket rendelő lány kérése volt még amolyan "tildás" gatyásmadár(fogalmamsincs, mi az tulajdonképp), persze a barnás anyagokból, amiből a többi madár készült. Ez lett belőle:


Nekem tetszenek, lehet, hogy magamnak is készítek, annyira vicces!
Amúgy nem tudom, más hogy van vele, magamnak sose jut időm alkotni valami apróságot, díszecskét... meg folyton elajándékozom. Bár hely sincs a lakásban, hogy mindenféle mókás vagy szépséges tárgyat tegyek ki, falfelület nem akad, jobb híján az ajtókereteken gyűlnek a pici képek, és egyetlen apróságos polcon egy-két apró dolog. Egyetlen kép van kirakva, majd egyszer megmutatom, a kedvencem, a többi falat polcok borítják... Már azon gondolkodtam, a plafonra aggatok képeket...

9 megjegyzés:

Rita írta...

Jaj, de aranyosak! :o) Kedvem lenne magot szórni nekik :o)

Csilla írta...

Jópofák ezek a pipikék. Nekem sincs soha időm magamnak varrni, valamit, sokkáig még egy párnám sem volt, peddig már akkor több kicsi takarón és párnán voltam túl amit ajándékba varrtam. Tudod a suszter cipője is mindig lyukas :o)

Nagyváradi Csilla írta...

Hehehe... Láttam ám élőben gatyós kiscsirkét, elneveztem hippigatyás kiscsirkének, ( fehér alapon fekete foltok! ), csak sajna nem akart modellt állni...
Akkor a tiéd legyen csipkegatyás kiscsirke... hehehe

Ledorka írta...

Jófejek ezek a pipik. :) Amúgy meg dettó elajándékozom a cuccokat. :D

(Van valahol a gépen Tildás gatyás pipi-képem. Küldjem? Csak, hogy lásd...)

Juhizs írta...

Nagyon jópofa, de az alját nem jól látom.
Lefotóznád úgy is (a kedvemért), ha nem gond?
Ha nem akarod ide felrakni, akkor a juhizs58@gmail.com-ra elküldenéd?
Vagy, ha másutt van egy mintafotó úgy is jó, ha annak az elérhetőségét megadod.
Köszönöm :-)

Fércművek írta...

Nekem a szívem szakad meg, amikor becsomagolom a tőlem megvett dolgokat, de persze a racionális énem tudja, hogy nem tarthatok meg mindent. Mindig az jut eszembe, hogy: "Nem lehet minden a miénk. Hova is tennénk?" - idézet ismeretlentől. De persze próbálom magam vigasztalni, hogy majd szeretik ott, ahova kerül. (Abba bele sem merek gondolni, hogy félredobják...)
Jók a pipik! Te sem szoktál aludni??
Ja és igen, itthon alig van valami, amit kifejezetten magunknak készítettem.

hordosv írta...

Gatyás pipi:)Nagyon nagyon édesek:)

Erika írta...

Lidércke: küldj, igen, mert ezt is csak vhol láttam, talán a meskán, és megtetszett, de az igazit nem ismerem... szokás szerint.
Juhizs: sajna nem csináltam több fotót. A szabás miatt szeretnéd? Azt lerajzolom és átküldöm, ha gondolod! Persze csak olyan sajátforma van, eredetim nincs.
És köszönöm a dícséreteket, kedvesek vagytok!!

Anna írta...

huha, ez szép! Mellesleg a polcok nagyon szépek egy lakásban aki értékeli a könyveket az tudja, hogy nem aggathatja a plafonra őket. MErt jobban állnak polcon. Nekünk is van néhány ezer db belőle, és tudom milyen hogy nem lehet egy képet feltenni, a falra... Szépek a munkáid, egyre csak csodálom őket.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...