2009. május 16., szombat

The science of sleep



Most ez lett az egyik kedvenc filmem... akkora őrültség! Azokat a filmeket szeretem, amik megnevettetnek, de elgondolkodtatnak, és nem nyomasztanak...
Ez egy nagyon édesen vicces jelenet... és valami csuda csapat készíthette a díszleteket, animációs jeleneteket, fantasztikusan jók! Ajánlom mindenkinek, aki szereti az álmokat.

El kell mondanom, hogy Jánosom elképesztő dolgokat tud álmodni, külön blogot lehetne indítani neki. Egyik éjjel álmában én "mégis" megettem a rántotthúst, egy szék lábai alá kucorodva, és sajnáltam, hogy a fogyókúrámnak annyi. Erre a barátnőm 13 éves fia azt mondta, nem baj, jól csináltam, pont így kell enni a rántotthúst a fogyókúrázóknak, a szék alatt, a Démász(a helyi áramszolgáltató)is így termel áramot...

4 megjegyzés:

Monika írta...

:))))))

Bea írta...

:) ez nagyon vicces!!! marmint a Janos alma.

Szera írta...

Akkor hajrá! A te rántott húsod megmenti az áramszolgáltatókat és így a lakosságot is...:)

Alma írta...

Nagyon szeretem én is az Az álom tudományát, Gondry többi filmje is szuper.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...