2009. május 28., csütörtök

Évzáróra visszük




Természetesen a kis ovisunk kéznyomával...

6 megjegyzés:

Fércművek írta...

Ha egyszer odajutunk, hogy ovisok leszünk, szívesen kölcsönvenném ezt az ötletet. :))) És a bélése...az álom!

egy anya írta...

Húúú! Nagyon klassz! Amikor megláttam, először azt hittem, a falat viszitek! :))))

Erika írta...

Köszi a bóóóóókokat...(itt szerény szemlesütés) Amikor a nagyok voltak még kicsik, ilyen kéznyomatos tatyókat vittünk és nagy sikerük volt. Ja, meg egy terítőnk is van a családi kéznyomokkal(még csupán két gyerekkel). Nyugodtan csinyájjátok mög! Garantált siker! És hát ne legyünk önzők... ugye? De textilfestékkel! Vagy még olyat is próbáltam, hogy körberajzolom és kivágom a kezecskét és ráapplikálom, csak kicsit munkásabb.

Ledorka írta...

Nagyon aranyos! Tényleg csuda szép a bélése is. :)
Én üvegfestékkel (matricással) örökítettem meg régebben a mancsokat. :)

Juhizs írta...

Körülbelül tíz éve egy kolléganőm nagyon maga alatt volt.
Nagy hirtelen jött az ötlet, hogy lefénymásoltam a tenyeremet - fekete körvonal középen a fehér lenyomat, még az újjlenyomat is jól látszott, néhány kedves szó középre írva a tenyérbe... néha oly kevés kell hozzá, hogy megvígasztaljunk valakit...

A.C.E írta...

Szerintem is nagyon jó ötlet és még azért is tetszik, mert annak is jó móka, aki készíti! Off: Erika, nagyon szépen köszönöm, hogy kirakatba raktak a szappanomat, nagyon aranyos vagy!!!!

Sok puszi: Eszter

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...