2009. május 19., kedd

Tilda

Én pár hete tudom csak, mi az a "tildás dolog" meg Tilda, életemben nem hallottam róla. Néha varrtam valamit, amit láttam máshol, vagy valami hatására varrtam mást, és mivel varrós újságokat, könyveket soha nem veszek, soha nem is hallottam erről a nőről. Vagy még azt se tudom, nő-e egyáltalán... vagy csak egy márkanév.
Aztán a neten "hallottam" néha, hogy tildásat varrnak meg másolják meg hasonlókat, de nem igazán értettem, miről van szó. Mostmár értem, és megkövetem Tilda őasszonyságát meg minden kedves varrótársam a matrjoska-babáimért! Így váltam tudtom nélkül másolóvá... és így válik igazzá méginkább, hogy nincs új a nap alatt!


És hozzáteszem, nagyon tetszenek a "tildás" varrományok! Be is jelöltem pár blogot, ahol ilyeneket nézegethetek, és fogok is varrni belőlük!
Na ilyen műveletlen vidéki nő vagyok... vicces, nem?

5 megjegyzés:

Bea írta...

Én is varrtam már Tilda-s figurákat, bár én tudatosan, mert ki akartam próbálni. A matrjoska-babákat viszont Tilda művésznő is a népművészetből vette, ha jól tudom, az oroszoktól. Szerintem semmi gáz nincs- mindig tanul az ember.

Juhizs írta...

Bizony, hogy nincs gond, ne írjál ilyet, hogy műveletlen vidéki nő... egyrészt, mert valamikor, valahol mindenki "vidékről" jött, tehát nem szóljuk le, több okból sem,
másrészt egyáltalán nem biztos, hogy a városokban van az "érték", mondjuk a nyüzsgés és a közöny, az igeeen.
Senki se született úgy, hogy egyből tudta, mi az hogy Tilda...
Az a lényeg, hogy örömöt szerezzen Neked.

Erika írta...

Köszönöm nektek, kedvesek vagytok! Remélem, Tilda is megbocsát...:)

egy anya írta...

Aha, biztos megbocsát, erre mérget vehetsz...fogadjunk egyébként, ő is nagy vígan varrja a matrjoska babáit, és fogalma sincs, ki az a Kiseri..:)))

Névtelen írta...

Bevallom, én se tudtam mindezidáig, mi az a Tildás... de én is vidéki vagyok :P

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...