2009. május 22., péntek

Vegyesvágott


A tegnapi termésem 10 kismadár. Egy kedves lakberendező-dekorációs lány kérte, ezekben a színekben, majd kiválogatja, melyiket szeretné... a maradéknak is lesz helye, hétvégén rokonlátogatunk. Ez a kedvencemmm...


Apa egyik nap végre tákolt nekem egy kerítést a kutya ellen(akit mellesleg már láttam be- és kiosonni!). Ilyen cuki vadregényes, igazán "countrys" kertem lett. A veteményt nem ér cikizni, mindennel elkéstem a varrás miatt, meg ki se keltek, meg széttúrta a kutya meg a lóféreg, szóval rajtam kívül mindenki hibás...:)


A szappanzsákot vagy mi a szöszt kísérletképpen készítettem, mert barátném megkért, ne műszálas fonalból legyen. Hoppá, ez eddig eszembe se jutott: az ekcémás gyerekemnek nem mindegy ám. És az jutotteszembe ezután, hogy rongy az van bőven, hát csíkokra vágtam egy kiszolgált párnahuzatot és este(inkább éjjel) kísérletképp horgoltam egy szütyőt. Nagyon bumszli lett, de használható és nagyon tetszik, hogy ilyen rongyos! Ma megpróbálkozom egy vékonyabbra vágott csíkokból készülttel. Na ezt jól megaszontam...


És még vár egy takaró befejezése, meg ajándékok gyártása, meg bőröndcsomagolás... Házimunka??? Az mi? Már nem is tudom, hol kell bekapcsolni a porszívót... bezzeg szegény párom... ez van, anya dolgozik! Bár úúúgy vágyom egy kis vasalásra.... komolyan!

És ezúton szeretném megköszönni a kedves szavakat, az új olvasókat, nagyon jólesik mostanában minden apró kedvesség, sok hülyeség történt velem. Ígérem, viszonzom nemsokára, nagy tervek vannak készülőben!

8 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon tetszenek a madárkák! A mi veteményesünk még így sem néz ki, úgyhogy ez lebegjen a szemed előtt, ha nem tetszene a tiéd. (Pedig még kutya sincs.) Vasalnivalóval meg mindig szolgálhatok (de gondolom nálatok sincs hiány. :) ).
A kedves szavakról csak az jutott eszembe, hogy tavaly karácsony előtt(is) kicsit feszült volt itthon a helyzet és a férjem a fejemhez vágta, hogy nincs egy kedves szavam se hozzá. Hát kapott karácsonyra. :) Egy kis dobozban összegyüjtöttem minden kedvességet, jó tulajdonságot, ami vele kapcsolatos és arra kötöttem szalagot. (Nem volt benne kevés. )Amúgy sem nagyon ajándékozzuk egymást, inkább másra költjük, de ez kapóra jött. Könnyes volt a szeme... :)

Barbi írta...

Szia édes! Nálunk házimunka? Inkább ösvénygyártás, hogy legalább eljárni lehessen. Ha a családlátogatás erre a környékre irányul, este akár későn is nem futnánk össze egy mekiben például? Csak személyesen is látni. Mert szeretnélek ám. :)

Juhizs írta...

Nagyon helyes kis madárkák!
Klasszul mutatnak így csoportosan is :-)

Monika írta...

Levettél a lábamról a beírásoddal megint! Most egymásután több humoros blogbeírást olvastam és olyan jófejek vagytok!!!!!
Kiseri,te egy zseni vagy!!!!Mekkora ötlet ez a textilcsíkból horgolás!pedig eszembejuthatott volna,mert Violini néhány hónapja,tavaly?:) ilyenekből horgolt szőnyeget,de hogy szappanbugyrot?
Én a jó kis kemény spárgámmal fürdöm,remélem a cellutitiszem megijed tőle.:)

Erika írta...

Fércjutka! Te miket találsz ki!!! Egyébként nem rossz ötlet önbizalomhiányra se: A főiskolán kommunikációs tréningen kellett egymásnak írni kedvességeket, és összegyűjtve megvannak valahol, amiket én kaptam. Lehet, hogy előkeresem és fényezem kicsit a lelkem...
Barbi! Vasárnap gyere át délután-este a B.M-hoz!!!
Juhizs! Köszönöm!
Mammka! Neked is! Meg azt, hogy itt vagy... jólesik! Kipróbáltam kb. félcenti széles csíkokból tegnap, és úgy nagyon jó!!!

iri írta...

nagyon ugyes vagy

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon helyesek a madárkák! :o)
Én panelházban lakom, és nagyon örülnék egy olyan kertnek, mint a Tiéd... úgy zöldülne minden, hogy ihajj. :D A szappanzsák is nagyon-nagyon ötletes... :o)
...én tegnap vettem új vasalót... és majdnem átmentem a szomszédba is a vasalatlanért, annyira élveztem vele a munkát... végre! ;)

Corinna Nitschmann írta...

Nekem nem bumszli az a zsák. Szerintem tökéletesen aránylik ahhoz, hogy ő szappanzsákocska. Nekem kifejezetten tecccik.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...