2009. május 13., szerda

Gyors infók

...aztán rohanok vissza a varrógéphez.
Jakab pénteken egy halom igazgatói dícséret meg egyebek mellett egy balatoni táborozást nyert az iskolától!!! Juhéjj! Ez volt tavaly is az álma, de idén az önkormányzat valóra is váltja...:) még rímelek is...

Hétvégén Samu összevissza törte magát, mostmár igazi rosszcsont kinézete van. De komoly gond nincs, hála Teremtőnknek! Csak a gyámügyesek ne lássák... egyébként más gyerekei is mindig olyan sérüléseket szereznek, ami okot ad a szülők képességei kétségbevonására?! Az én gyermekeim folyton monoklisak, puklisak, de azok a puklik meg zöld foltok pont ott vannak, ahol félreérthető. Na mindegy, aki ismer, nem hisz rosszat (vagy pont ők...). Képet nem is merek mutatni...

Egyébként a hétvégét anyukámnál töltöttük, és szó szerint semmit nem csináltam, csak pihentem, ettem és aludtam... először fura volt, legalább macikat vihettem volna magammal, de anyukám szerint jobb is, hogy nem varrtam. És tényleg, nagyon pihentető volt a kényeztetés, séta meg egy hosszú fél nap Samu nélkül, aki békávézni ment legidősebb öcsémmel.

Végre feladtam ma a tündérszárnyakat Hajninak, remélem, tetszeni fog neki. Az volt a baj, hogy nem álltak meg a szárnyacskák, lifegtek. A hátulját levettem, még töltöttem és steppeltem, így mostmár szupernek kell lennie!



Elkészültem három szőrös macival, de még hiányosnak érzem őket, pucérak...

De olyan édesen néznek...!


Valamit még szerettem volna, de elfelejtettem... szokás szerint.

11 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nem lenne jó valami a nyakukba? Bár nekem így is nagyon tetszenek!
A foltokról én is tudnék mesélni...

Erika írta...

Nyakkendőt szerettünk volna egyiküknek, de még mosásban van Apa egyik régije, piros alapon mindenféle híres épületek, Fehér Háztól a Diadalívig... nagggyon jó lesz! Remélem... meg hát van köztük lányka is, akinek valami lyányos illenék... tervek vannak, idő kevés.

Csilla írta...

Nagyon jók a macik. a lány macinak a bal föletövébe lehetne biggyeszteni egy kis masnikát.

hordosv írta...

Maciiiiit kérek:) Na jó, látszik, hogy Fércművekkel eléggé egy srófra jár az agyunk én is sálra gondoltam, de a lány maci kaphatna poncsót és virágot, a fiúk pedig baseball sapit a buksijukra és egy labdát a kezükbe ésé és és...oké kifogyhatatlanok az ötleteim, neked meg ezer a dolgod.

Erika írta...

Köszi! A poncsón én is gondolkodtam, még ki kell agyalnom... egy szamócát horgoltam múltkor, azt gondoltam ki a füle tövéhez, meg gondoltam horgolt virágra a mellkasra csak úgy... olyan jó, hogy ennyi mindent lehet csinálni egy macival! megtartok magamnak egyet és játszok vele...:))

Fércművek írta...

Fú, az a nyakkendő nagyon érdekesen hangzik. :)))

Névtelen írta...

Szia!
Itt vagyok! :o) .... hááát nagyon szuperek a macik, így is ahogy vannak. :o) Ha szőrös macit varrnék én a lyányra biztos tennék valami csipkéset... szerintem a szőr és a csipke együtt igen muris lehet. :o)
Kicsit olvasgatlak még! :)

Lonci (Győr) írta...

nagyon jók a macik, de miért csak3 vagy learadtam valamiről?

Kincsesládika írta...

Én is kérek ilyen macikat!!!

Barbi írta...

A macik és a szárnyak nagyon szépek. Hétvégén talizhattunk is volna! Jakabnak ismét gratula, és szerintem a gyerekekre saját angyal vigyáz, mert rengeteg munkát adnak nekik. Puszi

Bea írta...

Te aztán termelsz! :)
Nagyon édik a kis macik!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...