2009. június 7., vasárnap

Még betegen se...

... tudom leállítani a kezeimet.
Mivel feküdtem, hát horgoltam. Ha aludtam, akkor horkoltam, de ez egy másik blogra való...

Szeretek horgolni, de a varrás mellett sosincs rá időm. Hát most volt. Már régóta szerettem volna kipróbálni a nyakláncokat, olyan szépeket láttam! Alkottam is egyet fémallergiás barátnémnak, aki ráadásul nagyon szereti a fehéret, remélem, tetszeni fog neki.(a fotók pocsékak, mert bent készültek)


Karkötő-könyvjelzőket is horgoltam, Ameva leírása alapján. Már horgoltam párszor, most ismét ajándékba készültek.


Egy másik nyakláncot is készítettem, nem tudom, kinek...


És virágokat, pl. a készülő fehér blúzokra(majd ezeket is megmutatom, ha elkészültek).


Azért tegnap rossz voltam, és nem pihentem, hanem elmentem megnézni a fiamat egy gálaműsorban(pénteken lemaradtam, mert aludtam...). A műsor után tanárokból álló zenekar koncertezett, Dire Straits, Smokie, meg mindenféle jó számokra csápolhattunk és rophatták a lelkesek. Jakab leendő osztályfőnöke volt az egyik gitáros, megnyugodtam, jó kezekbe kerül a gyerek.

13 megjegyzés:

egy anya írta...

Szóval vagy horkolsz, vagy horgolsz. :)
Ez nem semmi, hogy betegen is ilyen csodákra vagy képes!
Azértmihamarabb gyógyulj meg!

Monika írta...

Gyönyörűeket horgolsz!!!!!!!!!
Mind szépséges!!!
Azért vigyázz magadra és gyógyulgassál!
Milyen szépek fehérből,erre még sosem gondoltam...

Fércművek írta...

Hát te ilyet is tudsz???? :))) Ez tipikusan a minden rosszban van valami jó. :)))

Taurus írta...

Te se bírsz nyugton maradni?! Pedig egyrészt jobb, ha kifekszed - én már két hete beteg vagyok - másrészt nagyon szépek, horgolgass még:)

iri írta...

Ugyes vagy

Nyafkamacska írta...

Nagyon szépek lettek.

Jobbulást kívánok!

A.C.E írta...

Holnap azt hiszem csatlakozom az ágyban fekvők táborához, a derakamnak annyi, de esélyem sincs rá, hogy ilyen gyönyörűségeket hogoljak. Mindegy marad a horkolás! :) /na meg legalább lesz időm a bugyraimat elkészíteni!/ Jobbulást kívánok Neked: Eszter

ccsigaház írta...

gyógyulj meg!

Csilla írta...

Jól néznek ki ezek a horgolt apróságok, ügyes vagy. Nekem is állandóan kell valamit csinálni, főleg ha feküdnöm kell. Gyügyulj meg minnél előbb.

hordosv írta...

Gyógyuljál meg gyorsan és csinálj még ilyen szépségeseket:)

Erika írta...

Köszi a dícséreteket meg jókívánságokat, még mindig rámfér, nem akar gyógyulni a szervezetem... pedig már a blúzok varrását is abbahagytam inkább. Hát kívánjatok erősebben!!!

Juhizs írta...

Szépek - szorítunk!

egy anya írta...

Még mindig betegen? :(((
Kívánomkívánomkívánomkívánom....

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...