2010. augusztus 29., vasárnap

A sál

Én sem tudtam ellenállni a Barka-fonalaknak, és persze bokros teendőim és megrendeléseim közepette is muszáj volt horgolnom belőlük... Loptam rá időt... Készültek hajpántok a fürtös lányaimnak, egy Kutyorg-test (amit egyelőre mikrofonként hasznosítanak értetlenül vigyorgó családtagjaim... éljen a Megasztár!:)), és egy olyan bohó nyakbavaló, amilyen Hanna lányom. Próbáltam én lefényképezni, de egy vihogó kamaszodóval nem lehet bírni. Vagy szégyellősködik, vagy idétlenkedik. És olyan kikötései vannak...! Bizonyos testrészei ne legyenek már a képen, pl. a szája, de ha lehet, az egész feje ne látszódjék... és még sorolhatnám.

Mivel a színek nem lettek az igaziak (bár én odavagyok ezekért a képekért...), kimentünk az udvarra, a napfényre.

Hopp, most lebuktam... épp erre járt és meglátta, miben mesterkedem... mostmár folytatom. Elvittem sétálni is a csapatot:

És végül sikerült olyat fényképeznem, amilyet szeretett volna:


Na most sikerült egy alkut is kicsikarnom: a közzétett képekért cserébe saját szobát szeretne a hercegnő... a 49 nm-es lakásunkban... azt hiszem, ennek még per lesz a vége. De megéri!:)

7 megjegyzés:

Anna írta...

Ó de szeretem minden csemetédet! Elküldheted nyaralni hozzám, amikor kedve lesz a kiruccanásokhoz... Olyan élettel tele vidám kisasszony mint az anyukája. Áldja meg a Teremtő!

Fércművek írta...

Jó képek. :))

Dóra írta...

Szép lett a sál, de jobban megragadott, hogy 5 gyerekkel vagytok 49nm-en. Te hogy bírod ezt?

Jó fej a lányod, hogy így kiköti m legyen a képen:-DD

hordosv írta...

A sál is szép, de a lányod még gyönyörűbb. Nagyon jók lettek a képek:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Szia Eri, nagyon jó hangulatúak a fotók, mint a lánykád:))) és te is, gondolom! Köszönöm a kedves szavaidat!
Merci

Erika írta...

Anna, én küldeném..:)
Dóra, láttam, ti már készültök költözni... én is mennék, vagy inkább a padlást kéne beépíteni, de nem megy... egy darabig még bírjuk, egy külön bejegyzést érdemelne a lakásunk, ikeát megszégyenítő módon belaktunk minden zugot, és nagyon szeretjük, csak hát nőnek a gyerekek. Tudom, hogy lesz jobb, és ez vígasztal!
Vera, Merci, köszönöm! ez a lány maga az élet... sokszor megnevettet minket!:))
A sálra pedig és még sok szépségre itt szavazhattok:
http://www.barkafonal.hu/shop/galeria/
Érdemes, ti is nyerhettek vele!:))

Anna írta...

Akkor ezt megbeszéltük. Kicsit messzi vagyunk, de így igazi a kaland!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...