2009. március 16., hétfő

Hétfő...

Nem szeretem a hétfőt, mindig nehezen indul, de muszáj mégis, különben az egész hetem pocsék lesz. Hétvégén nem sokat varrtam, próbálgattam a szabadtűzést, nagyon jó volt, csak éppen semmi értelmes nem született belőle. De egyre jobban megy, és tele vagyok ötletekkel, miket fogok készíteni így. Csak legyen rá időm...
Aztán kezembe akadt egy szoknya, amit Hanna rövidnek talált már(az én szoknyámból lett átszabva valamikor), és Sárinak lett belőle ruhácska. Nem túlzottan örült a pózolásnak... pedig nagyon édes benne.
Kaptam megrendelést is, két kis bárányfelhő indul útjára holnap, két kicsi fiúhoz. Remélem, nem téríti el őket egy kósza tavaszi szél.
És ha hétfő, hát egy új időszámítás is kezdődött ma: Nyúllá változok szép lassan... á, csak zöldségevésre adom a fejem(azaz a pocakom). Megpróbálom ezt a lúgosítósdit, kezdek tönkremenni, hátha segít. Fogyásról nem álmodok már egy ideje, a pajzsmirigyem nem hagyja sajnos, de tornával és diétával fel akarom frissíteni magam. Hát gondoljatok rám, és szorítsatok!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Erika! Nézz be hozzám! :) Valami meglepetés vár! Ági

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...