2009. március 20., péntek

Pech...?


Hát igazából nem tudom, mit is írjak le abból, ami bennem van, lehet, hogy semmit nem kéne... Azért elmondom, hogy janucbajusz boltját felfüggesztették a Meskán, mert nem találták megfelelőnek a képeink minőségét. Rosszul esett, miután már ezer képet próbálgattunk cserélni, és ráadásul megvárták, hogy új terméket töltsünk fel... és még emilben sem értesítettek. Ami nem korrekt szerintem, hogy tele van a Meska nem saját készítésű termékkel, nem jó fotókkal és mégis minket zárnak be. A villa karkötő ezért került az én boltomba. Merthogy a vevők keresnek minket. Hogy is van ez? Nem belőlünk él a Meska? És jelentkezzen, akit zavar, hogy néhány képünk sötét...!
Ezek után jött az APEH-téma, és én egyedül itthon, Apa nélkül összeomlottam. Próbáltam terlni a gondolataimat, ésszerű dolgot kitalálni, de elég nehéz a távolból megbeszélni valamit a családfővel. A döntésünket nehezíti, hogy pont most készülök visszaadni a vállalkozóimat, amiből rengeteg adósságot halmoztunk fel(Apának is volt anno, már rég nincs, de a terheit még vonszoljuk), és eszem ágában sincs mégegyszer kiváltani. Nem tetszik ez az adószámos dolog sem, mert valaki azt írta, hogy ez nem vonatkozik internetes kereskedésre.
Hát itt állunk tanácstalanul, mert közben a vevők keresnek, az értékelésüktől melegszik a szívem és bizseregnek az ujjaim újabb varrásért könyörögve, a gyerekeim éhesek és éhesek is lesznek, úgy tűnik.
Azt várom, mikor lesz ilyen a világ:
"Íme! Az igazságosságért fog uralkodni a király, és a fejedelmek a jog érdekében kormányoznak majd fejedelmekként. Olyan lesz mindegyik, mint rejtek szél ellen, és menedék zivatar ellen, mint patakok a víztelen vidéken, mint nagy kőszirt árnyéka a tikkadt földön."(Ézsaiás 32:1,2)
Már nemsokára...!

6 megjegyzés:

Anzso írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Erika írta...

Csak a privát cím miatt töröltem... amúgy egy nagyon kedves megjegyzés volt, köszönöm!

hordosv írta...

Nem tudom mi baj lehetett a férjed képeivel, nekem tuti semmi. Apeh-es adótémás ügyben én is totál elbizonytalanodtam összes jogászi diplomám ellenére.

Változatlanul azt gondolom, hogy bolond lenne bárki vállalkozni, ha előbb nem próbálja ki, hogy ő vagy más sikeres tud-e lenni egy adott termékkel. Ezután tud dönteni arról, hogy megéri-e neki vállalkozni.

Én adó vonalon el se indultam nagyon, de:

- szerzői jogi tevékenység GYED mellett is végezhető.

- Be kell jelenteni az APEH-nak és adózni is kell utána( ennek részleteihez könyvelő kell, az adójog külön szakma)
Gondolom az adószámos cucc úgy működhet, mint az őstermelőknél, hiszen itt kb. ugyanarról van szó. Most, hogy lezárult a költözés mizériánk belefogok ennek az új problémának a tisztázásába.

Azonnali megoldás javaslatok:

- Töltsd fel a blogodra a férjed képeit.
- Fotózzatok odakint az udvarban.
Ja és a villa karkötő nekem is nagyon tetszik:)

Az internetes kereskedést rengeteg joghézag kíséri, mert nagyon új üzletág, nem tudom mikor lesz átlátható a téma:( Ha jutok valamire, akkor rögtön írok.

Erika írta...

Köszönöm, még alakul nálunk is, hamarosan lesz valami, ez biztos!

Kricsár Annamária írta...

Janucbajusz termékei nagyon jók, vettem is tőle, és a gyerekek azóta is imádják. A képekkel meg nem tudom, mi volt a baj, teljesen normálisan látszott rajta minden, aminek látszania kell. Ennél sokkal rosszabb képek vannak a Meskán, ráadásul nem is ilyen egyedi és jó termékekről. Nem értem őket. Ilyen alapon engem is felfüggeszthettek volna, az én képeim sem tökéletesek. Nagyon sajnálom, de remélem, látjuk még őt a Meskán.

Erika írta...

Köszi, lányok! Jó, hogy nincs egyedül az ember...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...