2009. március 4., szerda

Kézműves kiállítás...





...lesz a Petőfi Csarnokban hétvégén! Egy kedves régi barátnémmal megyünk, aki nagyon érdekes tükröket készít titkos itáliai módszerrel, érdemes megcsodálni!
Ígyhát megyek is vissza a varrógéphez, még pár dolgot el kell készítenem a hétvégére. Ez lesz az első alkalom, hogy megmutatkozom, nagyon izgulok... nem is vagyok kézműves. De egyszer el kell kezdeni, nem? Hátha ott találkozunk, ismeretlen ismerősökként.
Erről eszembejutott még valami: Kaptam egy aranyos "díjat", azt a szívecskéset. Nagyon köszönöm! Továbbadni nem fogom, ne haragudjon meg rám senki. Már annyian kaptatok-adtatok ilyet, én meg nem is ismerek igazán még senkit, csak ismerkedek veletek. Megintcsak egy példabeszéd jutott eszembe, a barátságról:
"Minden időben szeret az igaz társ, és testvérül születik a nyomorúság idejére."(Péld.17:17)
Nekem ez a barátság.

4 megjegyzés:

Melus írta...

ezek nagyon yook lettek:)

Erika írta...

Ugye? Csudaügyes lány!

hordosv írta...

Nagyon szurkolok, hogy minden rendben menjen. Mikor lesz pontosan? Hátha én is eljutok rá, és jól megnézlek titeket. Az a baj, hogy gyerekkel tervezni programot mindig lutri.

Erika írta...

Szombat és vasárnap 10-18 óráig, állítólag sok programmal gyerekeknek is, mi is készítünk valamiket együtt a helyszínen –– gyerteeeek!!! A tükrökről megismersz minket...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...