2009. március 27., péntek

Esküvős játék

Hát ilyenek voltunk mi... Majdnem 12 éve.
A ruhámat magam készítettem, ráadásul kézzel kellett varrnom, mert nem volt éppen varrógépem. Nem fehér volt, hanem ekrü, és olyan furán szövött anyagból. Alatta egy századfordulós hálóinget viseltem, csupa kézi csipke, de olyan finom, hogy! A kisebb képet azért
tettem fel, mert azon látszik kicsit. (a képek fényképről lettek fényképezve, azért ilyen vacakok, meghát mi nem is tudunk fényképezni, ugyebár)


A csokromat utáltam, pont azokat a virágokat tették bele, amit kértünk, hogy ne legyen benne, szerintem fordítva értelmezték... A koszorúm azért lett szép, mert nem virágkötő, hanem egy kedves boltocska kedves dekorációsa készítette, szárított minirózsák és borostyán meg valami fehér bigyó van benne. Még megvan a padláson, sokáig a falon függött, díszként, de már nincs hely a sok polctól...

Sminkem ott volt először, és anyukám festett ki, szerencsére. A hajamat csak megmostam, megfésültem és nem volt vele semmi babra.

Az egész esküvővel nem akartunk macerát, vacsora se volt, hanem sütiparti, annyi ismerős meg barát van, hogy nem győztük volna pénzzel... ami nekünk akkor se volt. Az iskola auláját ajándékba kaptuk János régi általános iskolájában, takarításért cserébe. A családi bonyodalmakról nem írok, bár egy Kusturica-filmmel felérne... na jó, annyira nem volt balhé, csak kisebb bonyodalmak, sértődések, amikről mi csak utólag értesültünk.

Mindent összevetve egyik legszörnyűbb napom volt, nem szeretem a nyilvános szerepléseket amúgyse, de tarkítva a családjainkkal...! Az eső is szakadt, hideg novemberi nap volt, fuj. Viszont Jánossal azóta is ilyen szerelmesek vagyunk egymásba, csak már öregek vagyunk és csúnyák...

De nagyon jó volt kicsit nosztalgiázni, mert bennem a szerelmes hangulat és a várakozás és izgalom maradt meg, nem a rossz élmények! Köszönöm Micinek a játékot, nagyon jó gyönyörködni a többiekben és mosolyogni a sztorikon!

9 megjegyzés:

csutkailda írta...

Olyan szépek vagytok! Olyan "tisztaság" árad belőletek!
Csak szeretni lehet BENNETEKET!:)))

Névtelen írta...

Igazán szép erdei tündér voltál. A képeken nem is látszik a feszültség.Éljen a szerelem, a többi csak körülmény!

hordosv írta...

Tényleg rokon:) Bevettelek a családomba, A szivemben élőbe:) Bonyodalom nálunk is volt, pénz nálunk se, de szerencse a lelkész barátoknak és a gyülekezetünknek nálunk a templom ingyen volt a kaját apósomék csinálták( állófogadás volt) a tortát barátok, ismerősök sütötték és végül én menyasszonyi ruhában pakoltam a végén...na jó be kell valljam a herce hurca nekem is sok volt. De a templomunk gospel kórusa énekelt és a szerelem nálunk is azóta is ha lehet csak nő.

Csodaszépek vagytok a képeken:) Jaj gyönyörű lehetett minden:)

Köszi neked az ötletet és Micinek a játékot itt is.

Fércművek írta...

De jó volt olvasni. :)

Princi írta...

Ilyenkor látszik, mennyivel szebb a természetes szépség. Csutkaildával értek egyet a tisztaságot illetően. Szépek vagytok, nekem a vőlegény zsinóros-magyaros ruhája is nagyon tetszik!

Mazsola01 írta...

Szépek voltatok, és szerintem ma is azok vagyok, hiszen a szépség nem múlik el csak úgy :)
A koszorúd különösen tetszik! ;)

Freemam írta...

Én csak most jutottam ide, hogy megnézzem ezt a posztot.
Nagyon szépek vagytok!
Alig változtál az elmúlt évek alatt szerintem. A főbb vonásaid, függetlenül a megerősödött körvönalaktól, pont olyan kiegyensíúlyozottan szépek és sugárzóan mosolygósak. És pont! :-DDD

Erika írta...

Freemam, de aranyos vagy, köszönöm! Ez jólesik az egyre gömbölyödő korszakban...:)

Juccantó írta...

Olyan szépek vagytok...Jakab az édesapjára hasonlít...klónozott:)))

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...