2009. március 11., szerda







Nagyon jól drukkolt, aki ma nekem drukkolt, mert jól haladtam! Köszönöm!
A kicsi lakásunkban ennyi hely van egy takaró összerakásához, persze a bútorok itt már széttolt állapotban láthatóak... Miután összeférceltem a három réteget, gondoltam, tornázok rajta egyet. Szégyen ide vagy oda, egy éve nem vettem elő a pilates dvd-t, pedig nagyon szuper és az én rozzant csontjaimnak és ízületeimnek való (ajánlom mindenkinek!). Hát érződött a kihagyás, kezem-lábam remegett utána...
És aztán jött a stipling! Nagggyon élveztem, alig akartam abbahagyni! De nem gondoltam, hogy ennyi cérnát pusztítok vele, nem győztem alsó szálat tekerni. Először össze-vissza kanyarogtam a kukacokkal, aztán egyre inkább ráéreztem az irányokra. Van ennek valami menete egyébként? Nagyjából tudom, de minél többet csináltam, annál jobban elbizonytalanodtam. Aztán rájöttem, hogy nem is látszik, ha valahol nem sikerült, és ez nagyon tetszik! Már majdnem kész is vagyok vele, remélem, marad elég cérna...

2 megjegyzés:

ccsigaház írta...

nagyon szép lett!

Erika írta...

Köszönöm! Ilyen drukkerrel könnyű...!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...