2009. március 25., szerda

Még APEH, aztán csendben leszek már ezügyben...

Ma elintéztem az adószámom, de csak postán kapom meg... Viszont aki még előtte áll, figyeljen oda, hogy változtak a számok, eléggé leszűkültek a tevékenységi körök, így ami talán ráillik a mi tevékenységi körünkre, az a 900301 – Alkotóművészet. A hölgy szerint ebbe nem kötnek bele, szegény átnyálazta nekem az összes kategóriát, tényleg csak ez maradt. Legalább büszkék lehetünk magunkra!
Elintéztem ma majdnem minden hivatalos ügyet, végre túlestem rajtuk. És többet nem fogok erről blablázni, csak ha kérdés van.
Szeretnék mostmár Szarvasmici esküvős játékára koncentrálni, olyan romantikus és üdítő! De képet később keresek(ezek nem a mi kezeink, sajnos nem ilyen szép az enyém), mert vár egy tornahátizsák varrása, holnapra kellene az oviba Sárinak.

Íme a játék!
A szabályok:
1. Hagyj egy üzenetet Szarvasmici március 24-i bejegyzésénél március 31-én este 8 óráig!
2. Tedd ki a blogodba a saját menyasszonyi ruhád, és csokrod képét. (Ez követelmény!) És tudasd olvasóiddal, hogy egy olyan játékban veszel részt, aminek a végén Szarvasmici ad meglepetés ajándékot a szerencsés nyertesnek! A bátrabbak az arcukat is megmutathatják! Aki még nem volt menyasszony, az tegyen ki egy képet álmai ruhájáról, és/vagy csokráról.
3. Ha saját készítésű a ruhád, vagy anyuci, esetleg a nagyi varrta, azt feltétlenül jelezd, mert az sk. ruhák tulajdonosai között külön ajándékot sorsol ki.

Jó nosztalgiázást mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...