2009. március 7., szombat

Lovak

Szoktam én ám varrni, csak lemaradtam magamtól... meg az ihlet se jön, meg elbénázom a dolgokat. Ezért most csak egy függönyt mutatok. Még télen készítettem egy cuki rózsaszín-virágos-habos-babos-de-lovas takarót egy kislánynak, két párnával, és most függönyt kértek hozzá.( A takarós-párnás képek elég gyatrák, pedig javítottam már rajtuk) A takaró közepén a lófej puha, szőrös anyagból van, a fülei lógnak, a sörénye és a kendője is "él". Szerettem varrni a lóalakokat is, olyan kis kedvesek... Persze a függönyhöz már nem maradt anyag, és nem is kaptunk olyat, de legalább az elkötőn és a fenti drapérián visszaköszön a virágos. Nem tudom, ki hogy van vele, de a határidők és a méretre kért dolgok kikészítenek. Ez a függöny is kerek 2 centivel rövidebb, pedig hatszor átszámoltam és mégis...! A másik amit nehezen viselek, a nadrágfelhajtás és cippzárbevarrás...:( És a legjobb, amikor azt mondja párom: "Ez neked csak pár perc!" – de persze cérnát tekerni-átfűzni-beállítani?! Na jó, nem puffogok, végülis nagyon sokszor ezeket esszük... Most is vár rám egy szatyorra való nadrág...

1 megjegyzés:

Fércművek írta...

Én speciel mindent szeretek csinálni, főzni, takarítani, varrni, stb. kivéve ha kötelező és határidős.:) Ugyan mindkettő tényleg nagy múzsa, de akkor már nemszeretemek ezek a dolgok. :(

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...