2009. március 18., szerda

Eszünk

Ma nagyon fincsit ettem! Egész jól bírom, hogy nem reggelizek, legalább tényleg éhes leszek délre, és igazán jólesik az étel. Ma kipróbáltam a szejtánt, itt olvastam róla és felcsigázott. Elég kevés húst eszünk, ezért vadászok mindenre, ami pótolhatja, így szoktunk rá a kölesfasírtra, hajdina-bolognaira(olyan a hangzása, mint egy népies kiszólásnak...:)). De ez a szejtán még úgy is tud kinézni, ahogy én akarom, nincs mellékíze (ami a hajdinának azért erősen van), és szintén olcsó és egészséges. Hát ma Jakabbal gyúrtunk és gombócoltunk, és ez lett az eredménye:

Hát itt erősen hasonlít a puszedlire, de sajna nem az...viszont ez is finom! Került bele curry, bors, zöldségkeverék, és hiába nem volt itthon fokhagyma, intenzív és ínycsiklandó lett! A gyerekek két pofára tömték, nagy megelégedésemre. Ez bejött!
Délután sütöttem magamnak szódabikarbónás kenyeret Graham-lisztből, egész jó lett, vacsira saját túróból készült körözöttel és sok salival ettem(ez most úgy hangzik, mint egy biogazdálkodó propaganda-blogja...). Tegnap ugyanis örömmel találtam meg a választ egy kérdésemre: igen, lehet savasító ételeket is enni, de kb. 20%-ban csupán. Én meg hétfő óta csak zöldséget ettem, még gyümölcsöt se mertem... na jó, kölest is. De már értem az egészet és nem hiszem, hogy nagy gondom lesz ezzel a diétával. Kíváncsi vagyok, mikor látszik majd az eredménye, mikor érzem már én is, hogy lúgosodok...

4 megjegyzés:

ccsigaház írta...

jajj, de megéheztem...én este nem eszek...

Pejho írta...

Olyan cuki vagy, ahogy itt írsz! Te lúgosító propagandista. Azt hittem enyém lesz az 1 megjegyzés, de kiszúrt velem ez a csúnya technika. Persze telefonon mindig elfelejtem mondani, hogy a Sári ruhája csodaszép lett.

Fércművek írta...

Szia!

Abszolút nem ide vág, de az a karkötő a Meskán... oda vagyok érte. Annyira kár, hogy nem hordok ékszert, de le kellett írnom!

Erika írta...

Köszi, az érdem nem az enyém!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...