2010. január 18., hétfő

Újrahasznosítás és anyagfalás


Már féléve is elmúlt, hogy csereüzletet kötöttünk Nagycsilivel. Egy medált néztem ki nála, cserébe táskát kért, harsányat, színeset, nagyot, bevásárlósat. Az instrukciói alapján óriási falatnak éreztem ezt a nagyon színes táskát, nem tudtam, hogyan kezdjek hozzá, mi díszítse, milyen színeket használjak, stb. Csilla csudaügyesen használja az egymáshoz látszólag nem illő színeket is, extrémen szép ékszereket készít, és nem mertem nekifogni. Borzasztóan szégyelltem magam, hogy az idő csak telik, néha mentegetőzve írtam neki, a férjem meg hetente piszkált a táskával, mikor lesz már kész...
Aztán hétvégén pakolásztam az anyagok közt és a kezembeakadt egy ikeás színes vászon. Elsőre azt gondoltam, ez lesz a táska, és kész is. De az olyan megúszós lett volna, Csilla meg mégiscsak fantáziadús ékszert készített nekem... Aztán kezembeakadt egy lila vászon, ebből készült anno a gyöngyös szárny. Nem igazán tudnék mást kezdeni vele, mint harsány táskát készíteni belőle! És gyorsan bevillant egy minap látott ötlet a maradék fecnik felhasználásához... szupeeeer!!! Alig vártam, hogy lássam kialakulni a mintát, a hangulatot... varrás közben Ledanna képei is eszembejutottak... Hanna pedig Csilla munkáin felbuzdulva varrogatott mellettem, kétszemélyes alkotótáborrá váltunk, nagyon jó volt!
Így újrahasznosítottam a fecniket, felhasználtam egy anyagot, amit évek óta pakolászok, és végre megkapom a medálomat...:)

8 megjegyzés:

Trixi írta...

A táska tényleg harsány és színes! Nagyon ügyes vagy!

Julcsi írta...

Ez nagyon jó! Tetszik a színe nagyon és biztosan neked is jobb kedved lett, mire elkészült:)))
És a medálod is nagyon ott van a szeren:)))

Fércművek írta...

Tetszik. :)

Nagyváradi Csilla írta...

Hűha, nagyon jó lett! :))) Honnan tudtad, hogy fabuzi vagyok??? :)

Erika írta...

Tényleg olyan jókedve lesz tőle az embernek! Bevallom, megfordult a fejemben, h megtartom... de amikor úgy varrsz valamit, hogy megvan a gazdája, akkor nincs szíved ilyet tenni...
Csilla!:):) Már alig várom, hogy küldhessem! Írd meg a címed!

rojalka írta...

hihi "fabuzi" ez jó.
Nagyon jó lett a táska.
Remek ötlet.

Bambuc írta...

Nagyon klassz a táska, é az új fotód is fent!

Kingu írta...

Milyen vidám táskát készítettél, és a nyaklánc is milyen szééép!:-)
Jó csere.

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...