2010. január 17., vasárnap

A kevésbé szirupos

Ez a másik rózsás táska:


Hanna szerint olyan "csinibabás" a pöttyös szalag miatt... Nekem ez tetszik jobban, valahogy visszafogottabb, a nagymintás anyag ellenére.
És ez is várja új tulajdonosát a Meskán!

A napokban két felhívásra is jelentkeztem:
Egyik Szera újrahasznosítós kezdeményezése, itt olvashattok róla és csatlakozhattok.
A másik Ildikó mozgalma, miszerint minden hónapban fejezzünk be egy elkezdett és sorsárahagyott varrományt, hímzést, kötést, egyéb kézimunkát. Itt jelentkezzetek!

És egy elhatározásra is jutottam: megpróbálok (legalább megpróbálok...) nem vásárolni új anyagokat mostanában, hanem a meglévőket használom el. Az évek során rengeteg anyagot halmoztam fel, a turis csodaszép függönyöktől az új és drága anyagokon át a kapott mindenfélékig. És a bontásra váró ruhadarabokról még nem szóltam... Kidobni semmit nincs szívem, így született pl. többévtizedes ágyneműhuzatból horgolt fürdőszobaszőnyeg (most nem mutatom meg, mosásra szorul szegény...), kimustrált ágyterítőből előszobaszőnyeg, stb., stb. Na de hiába használom el a régieket, ha a helyébe újakat veszek! Így megpróbálok keményszívű lenni és nem vásárolok új anyagokat, használtat se, olcsót se, csábítót se, hanem elkezdem fogyasztani az itthonlevőket. Tele vagyok folyton ötletekkel, ha ránézek egy anyagra, látom, mi legyen belőle, csak az időm véges és néha a kedvem sincs meg hozzá. Hát így ez a két mozgalom és az én elhatározásom együttese hátha segít kiüríteni a dobozokat, polcokat, és felszabadítja a helyet végre... mert ha felállítjuk a másik szobában a kiságyat, akkor a varrószobámba kerül át a számítógép, és még egy tanulósarok sem ártana. Hát kell a hely és kész. Célul a nyarat tűztem ki, addigra sikerülhet sokmindent "elvarrni", és addig még némi időm is marad bébi híján.

Hát harcra fel, drága társaim! Csatlakozzunk a takarékoskodó mozgalmakhoz, kíméljük a lakóhelyünket és a pénztárcánkat!

7 megjegyzés:

Shushanna írta...

Jól mondod! A harc a legjobb kifejezés a felhalmozás elleni küzdelemben.:)
Ez a táska is nagyon nőcis és szép! Remélem folyt. köv.!

ZsuzS írta...

Ez is tetszik!

Ledorka írta...

Nagyon bájos lett a táskád. :)

Cila Zzy írta...

Jaj, de AAA-nak lenni jó! A héten otthon jártunk. Vittem a karácsonyra varrt takarókat! Annyira örültek neki. És cserébe kaptam egy hatalmas doboznyi csipkét, madeira anyagot és még sok-sok minden hasznos dolgot. Mit tegyen az ember, ha az anyukája, a nagymamája, a dédnagymamája és az üknagymamája is nagyon kreatív volt és felhalmozott, aztán átörökített... most mondtam volna nemet rájuk?! ÁÁÁÁ egy AAA...

Cila Zzy írta...

De egyébként nagyon jó ötletnek tartom!!!
Mikor mutatod meg magd és a picurkádat? Számolom a heteket a számlálóddal:-) (És közben irigylem a sok csemetét...)

Maimoni írta...

Micsoda ismerős anyagok:))
Nagyon jól néznek ki a táskák!

eszterda írta...

Nagyon tetszik! Szépek ezek a virágos megoldások!!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...