2010. január 7., csütörtök

Tartozom egy vallomással...

Na ne örüljön, aki valami szaftosra vágyik, nem követtem el semmi rosszat... hacsak azt nem, hogy régóta nem reagáltam a díjra, amit még decemberben kaptam. Pedig nagyon jólesett ám! Köszönöm szépen!


No de cserébe vallanom kell magamról 7 pontban. Íme:

1. Sosem voltam jókislány...

2. Néha vörös a hajam... néha nem tudom, mitől, néha szándékosan.

3. Ha dilis vagyok, rövidre is vágom. Magamnak.

4. De itt nem én akartam kopasz lenni...

5.

Édesapám testvérei nagyon hasonlítanak a gyerekeimre. Vagyis fordítva... (balról jobbra: Samu, Sára, Jakab, Hanna. És ezt a Samu vette észre valamikor tavaly.)

6.
Azért apjukra is egy kicsit...

7.
Mivel nem sok szabad falfelület van a lakásban, egyetlen kép van kirakva(bár szegény folyton vándorol...), mégpedig ez. Szerelem...

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

:) Imádtam olvasni:)
Nagyon jó ötlet volt a fotókat berakni!:)))

Fércművek írta...

Nekem is jól esett. :) Köszi!

Ledorka írta...

:)))))

Lente Julcsi írta...

De jÓ!!!

Szera írta...

Tündéri bemutatkozás! :) Mint tudod, szeretetre méltó vagy, nekem nagyon..., drága testvérem...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...