2010. január 1., péntek

A tévézések pozitív eredményei

Kb. egy hónapja van tévénk, azóta rengeteget horgolok, amikor tehetem. Készítettem zongorakesztyűket ajándékba, még ezek várnak sorsukra.


Horgoltam a bébinek egy leggingset, ami azért lesz jó, mert nem kell levenni majd pelenkázáskor, mint a harisnyát.



Hannának készült sapi törtfehér bontott fonalból, hozzá gombolós sál.



Sárának hófehér sál és kesztyű:




És amire roppant büszke vagyok: megtanultam zoknit kötni! Illetve még csak a körbekötést próbáltam... Készül is a bébinek egy újabb leggings, aztán majd megpróbálkozom az igazi zoknival is. Ha már magabiztosan bánok az öt tűvel... egyelőre néha útban vannak...

4 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Nagyon ügyes vagy!

Jandó írta...

Tényleg nagyon ügyes vagy! Gyönyörűeket horgoltál. Biztos nagyon örült neki mindenki. Nem is gondolnám, mire jó a tévénézés. :)

Bambuc írta...

Nagyon szépek, különösen a sálak gombolásos záródása tetszik. Én valami bújtatós megoldáson gondolkozom, de ez így nagyon praktikus.
A zoknikötés jó móka, én minden karácsonyra kötök egyet. Az idei volt a kivétel.

Anna írta...

NAGYON ügyes vagy. A leggings nagyon ötletes...

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...