2010. január 22., péntek

Táskák

Megrendeléseken dolgoztam, szokás szerint lassan és döcögősen... Miért megy ez mindig nehezebben, mint egy átlag táska?! Miért húzom vele mindig addig az időt, hogy mentegetőznöm és pironkodnom kelljen?! Más is így van vele...?

Ez a táska Erdélybe utazik új gazdájához, a fedőfogókkal és alátétekkel együtt. Anna nagyon kedves megrendelő... tegnap a hangját is hallottam, egy élmény az az ízes, szép beszéd, a kedves hangsúlyokkal!


Íme a másik táska:


Az apróvirágos anyag volt a kérés, de sajnos ebből már nagyon kevés maradt, inkább fecnik, csíkok. Így lett ez a megoldás, és még jön bele egy mobiltok meg egy pénztárca (zavarjatok már el innen a varrógéphez!!!).

És a kíváncsi olvasók betekintést kapnak az én táskámba... semmi érdekes, higgyetek nekem! Rózsaszín pöttyök és Rojalka hívott játékba.



Amint látjátok, zsepitartóm nincs. A suszter cipője... tiszta szégyen... és a marék használt zsepi látványától megkíméltelek benneteket.
A fekete kopott irattartó sem büszkeségem... de nagyon sok zsebe van, és én jópár TAJ-kártyát és lakcímkártyát hordok magamnál, ugyebár.
A fekete kord szütyőféleség se túl "kiseris", a kismama-könyvemnek és a laboreredményeknek varrtam, de a szája szűk lett, alig bírom belegyömöszölni a kiskönyvet. Varrhatok egy újat...
Van még egy rongyos borítékom, benne olló (?! de azért néha jól jön!), és egy pár bibliai témájú icipici olvasnivaló, érdekes témákkal érdeklődő embereknek.
A csíkos nesziben bújnak meg a számláim (mindig elteszem, notórius reklamáló vagyok, a tescoban már messziről húzzák a szájukat, ha közelítek a vevőszolgálat felé, pedig nem vagyok hajlandó megenni pl. a fekete műanyagdarabos szalámit...), a bankkártyák és pontgyűjtő kártyák, az étkezési jegyek és a pénztárcám.
Van egy randa lukas kesztyűm az autót kikaparni a jégből-hóból. Saját kesztyűm nincs, mindig elajándékozom... amúgyse sokáig tűröm a kezemen (a zoknit se a lábamon).
Van egy jegyzetfüzetem szülőikre, gyülekezetbe, ötleteknek és unatkozó gyerekeknek (így már elég kevés hely van benne Sári rajzaitól).
És mindig van nálam egy Biblia, magam és mások vígasztalására.
Aztán ha útrakelünk, kerül bele popsitörlő, mert az mindenre jó, vizespalack, mesekönyv, apró játék, meg egyebek, amiktől majd' szétfeszül szegény táska...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

irány a varrógép! :-)

Ildikó

eszterda írta...

Szépek az a táskák! És ami a sajátodét illeti, mi is kellene egyéb?

A.C.E írta...

Szépek a táskák, biztosan örömük lesz benne a megrendelőidnek! A Tied meg akár az enyém is lehetne, nagyon az én izlésem szerint van elkészítve! :)

Puszi

Babi néni írta...

Szépek a táskák! :o)

És jó ez a táskamegmutizós játék. :o)

Tök jó, hogy reklamálsz, hadd húzzák a szájukat! Így is túl sokan hagyják a fenébe a reklamációt. Tegnapelőtt például az egyik lány a suliban izzóból származó üvegszilánkot talált a túróstáskájában. Rá is harapott, még jó, hogy nem vágta meg a száját...

Jandó írta...

Nagyon tetszenek, különösen a virágos. Valahogy teljesen odavagyok érte. A megrendelőnek is biztos tetszeni fognak.

Timi írta...

De örülök Neked én is! :) Jövő héten elvileg nekem is lesz egy "kiseri" táskám! :)

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...