2010. január 3., vasárnap

Mérges vagyok.... miért ilyen kurta a szünetük a gyerekeknek?! még két hét se volt... előtte meg szombaton is voltak suliban. És a Hanna tetemes matekleckéje miatt meg egyenesen verekedni volna kedvem. Nem úgy volt, hogy nem adhatnak hétvégére meg szünetre leckét a tanárok? Jakab is röpke 3 napot töltött a házifeladataival... így ha azt vesszük, mindössze egy hetet voltak a gyerekek itthon, nem? Felháborító! A hó meg utolsó napra esik... hát mi van itt??? Valami összeesküvés ez a gyerekek ellen? Az tény, hogy semmi nem a normális mederben folyik egy ideje ebben a világban. De szegénykéim...

Azért sok jó is történt velünk, hiába lettünk szobafogságra ítélve és sok utunk elmaradt, megpróbáltuk az együtt töltött időt értelmesen eltölteni. Ez a mondat nem lett túl jó...:)
Tegnap pl. egy kedves blogtársunkhoz utaztunk, igen, lehet irigykedni! Szeráéknál ebédeltünk, a lányok egész nap a lányával rajzoltak, festettek, Jakab a férjét fárasztotta, mi meg rongyosra beszéltük a szánkat. De azért eldicsekszem a lánya által illusztrált egyik bögrével, amiből mától én iszom a teám:


Hát nem édes?! Samu szerint ez a Jakab, mert csokornyakkendője van... Jakab odavan a konzervatív öltözködésért, iskolába is öltönyben szeretne járni... és a legújabb mánia a csokornyakkendő.

No szóval tegnap remek volt, leszámítva a hazautat hófúvásban... hazáig 40-50-nel jöttünk... még jó, hogy a gyerekeknek be nem állt a szájuk, így tartották bennem a lelket. Éjfélre itthon is voltunk...

Samu szépen gyógyul, bár ma is találtam rajta olyan pöttyöt, ami nem száradt még le... meddig tart ez az egész?! Szánkóznia kéne meg hemperegni a hóban, nem bent kuksolni... de a köhögése miatt nem merem kivinni.

Most mennem kell, vacsi, fürdés, alvás... és holnap iskola. Hurrá. Mérges vagyok.

6 megjegyzés:

Dorián írta...

Hahaha Jakab a stylist esküszöm ilyet sem hallottam még. :D
Egyébként egész jó ötlet sőt.
Ebből látszik igazi egyéniség.
Egyébként az iskolával kapcsolatban, igen ez tényleg felháborító, egyszerűen elfogadhatatlan.

Ja és

JAKAB FOR PRESIDENT !!!!

Pejho írta...

Maximálisan egyetértek! Én sem akarom holnaptól az ovi-sulit!!! Még szívesen itthon tartanám őket 1 vagy 2 hétig, vagy tovább:)) Olyan jó így együtt!

Anna írta...

Volt nekunk szep hosszu vakacionk a hataron innen... Az itteni kormany bacsinak nem volt penze fizetni a pedagogusokat igy mar Dec 14-tol szabadok voltak a csemetek. A mieink is holnap mennek vissza. VISZONT mindent be kell potolni gyerekek... Nesze neked vakacio fogd meg jol!

Maimoni írta...

Szia Eri!

Boldog új évet kívánok! A kötény megérkezett a gazdájához, nagyon örül neki. Hamarosan jelentkezem még...:)))

Freemam írta...

http://picasaweb.google.com/radics.erika76/Keptar#5382706372937925282


Na igen, erre jól emlékeztem, hogy nálad láttam!
A meskán hiába kerestem, nem volt meg! (mondtam, hogy ne add fel a varrást, én akarok tőled rendelni....)

Felvennéd velem a kapcsolatot, mert a lánykának márciusban lesz a szülinapja, addigra szeretnék egy iylet rendelni!

A többit mélben:
herbateekukachotmailpontcom

Freemam írta...

Na haragudj, most láttam csak az email címed....
Már írok is!
BOCSÁNAT!!!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...