2010. január 19., kedd

Fejezzük be együtt! - Január - és újrahasznosítás - és PIF-ajándék

Sógornőm Kínába utazik, hosszú-hosszú időre... Ma itt alszik, ki tudja, mikor látjuk legközelebb. Így duplán kap ajándékot, mint PIF-játékosom és mint utazó... Már egy ideje ottélő közös barátnénknak is varrtam, majd megosztoznak:


Nem tudok továbbra sem kukacolni a gépeimmel, ezek az anyagmaradékok egy korábbi japán táskából maradtak. Jobbra-balra rakosgattam mindig, olyan kis keskenyek voltak, hogy nem igazán tudtam, mit kezdhetek velük. De zsepitartónak és kis tárcának pont elég lett! És nagyon tetszenek...
A horgolt karkötő-könyvjelzőket Ameva leírása alapján készítettem, nagyon megszerettem és már jópárat ajándékoztam el a gyülekezetben.

És mivel Bea egy hihetetlen randa és cseppet sem nőies "szimatszatyorral" mászkál, merthogy az milyen praktikus (ááááááá!!!szörnyű!!), gyorsan varrtam neki egy új táskát. A házikós előlap már két hónapja (vagy még több) itt állt és várta, hogy táska legyen belőle, hát ezzel nevezek a "Fejezzük be együtt!"-mozgalomra is. (Bár a hónapban elég sok UFO-t "kivégeztem, nagy örömömre)


Látszik egyébként, hogy melyik kép készült szép nappali fénynél, és melyik lámpafénynél... Ó, jöhetne már a tavasz! Ezért a sok rózsaszín a blogom új ruháján is...:) meg ahogy öregszem, egyre jobban szeretem...

9 megjegyzés:

Silerika írta...

De szép tavasz van már Nálad! :o) A szatyrod nagyon tetszik, meg az apróságaid is.:o)

Szera írta...

Szép kis útravalók! Jó utat és remélem, én is hamarosan látom... :)

eszterda írta...

Gyönyörű ajándékok! És olyan jó volt meglátni a fejlécedet is! Van remény, hogy korán beköszönt a tavasz?

Ledorka írta...

Nagyon szépek lettek. :)))
A rózsaszínnel is hasonlóan vagyok: régen utáltam, már szeretem - korral jár? :D

Lente Julcsi írta...

De szép mind!

Zsuzsa írta...

Eri! Legjobban a horholt könyvjelző tetszik. Hogy kell készíteni, tudsz hozzá leírást, mintát adni? Zsu

Zsófi írta...

Az ember elgondolkozik azon, ha valaki ennyire klassz táskákat varr és ennyire bájos belevalókat, akkor vajon az illető táskája mit is rejteget. Főleg, ha négy és fél gyerekes anyuka.

Kiseri!

Játékba hívlak! Ha van kedved és időd, mutasd meg nekünk a táskád tartalmát! :-)

http://rozsaszin-pottyok.blogspot.com/2010/01/mi-van-taskamban-what-is-in-my-bag.html

rojalka írta...

Olyan jó a tavaszt látni!Kérlek kukkants be hozzám egy kis Játékra.

Erika írta...

Érdekes, milyen sokan várjuk már a tavaszt, pedig igazán még csak most kezdődött a tél! Azt hittem, csak velem van baj...:)
Zsuzsa! belinkeltem!

Ha tetszett, maradj és olvass még:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...